Panoramadak defect

Plaats reactie

Topic author
Nixs
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 19 mei 2011 19:33

Panoramadak defect

Bericht door Nixs »

Even voorstellen, ik ben een nieuw lid hier. Ben Nick Loos en een trotse eigenaar van een Espace 3,5 V6 uit 2003 Privilege. Een super auto al zeg ik het zelf. Uitermate relaxed rijden, veel ruimte, hoop vermogen als het nodig is. Er is echter 1 probleem ontstaan waar ik geen oplossing voor heb. Misschien kunnen jullie mij helpen. De auto heeft een panoramadak welke niet meer opengaat. De knop voor de bediening werkt evenals de motor. Als nu de knop op dak open gezet wordt dan lift het dak zich iets en dan begint er iets heftig te ratellen zonder dat het dak ook maar iets beweegt. Resetten heeft geen oplossing geboden en de dealer stelt voor om het dak er geheel uit te halen. Nu is dat een klus van grote omvang daar de gehele binnenbekleding van het dak verwijdert moet worden om bij de bevestigingsmoeren van het dak te komen. Ik wil niet denken aan de kosten die hiermee gemoeit zijn dus ik hoop hier iemand te treffen die hulp kan bieden.

Mvgr
Nick

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

fgrooten
lid
lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 24 jun 2017 01:20
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door fgrooten »

Je zou eens kunnen gaan sleutelen in de buurt van het ratelen. Het lijkt mij er op dat er iets klem of vast zit.
Mon voiture: 2017 Grand Scenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen