Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik zal eerst even de situatie proberen uit te leggen
Ik ben onlangs eigenaar geworden van een Scenic (bj 2006) 1.5dci 106pk. Hierin is een nokia blue tooth-carkit gemonteerd, ik neem aan de ck-7w. Het geluid van de carkit lijkt over de audiospeakers te lopen. Ik heb nog niet gecontroleerd hoe hij precies is aangesloten, omdat ik dan aardig wat los moet halen...
Nu mijn vraag
Ik wil graag m'n iphone vanaf het stuur kunnen bedienen om deze vervolgens via de radio te beluisteren. Nu ben ik twee opties tegen gekomen op internet: Dension Gateway 100 en XCarLinkusa
Wat zijn eventueel jullie gebruikservaringen? Wat raad je mij aan?
Kan een van deze producten samen met de carkit op de autoradio worden aangesloten?
Op de radio in mijn scenic staat niet echt een type vermeldt, hij ziet er exact uit als deze:
Geen enkel probleem. Beide zaken staan volledig los van elkaar.
Als je het geluid vd carkit over de auto speakers loopt is er een mutebox gebruikt.
Dit is een simpel kastje wat je met plug-en-play iso stekkers tussen de bekabeling vd autoradio klikt.
De Dension interface (en de vergelijkbare Audio Connection Box van Renault zelf) sluit je aan op de wisselaar ingang.
Is dus hele andere ingang.
NB ik heb jaren op jouw radio de ck-7w in combinatie met de Dension Ice>Link Plus gehad.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
stel dat ik dit app in de Espace IV zou willen gebruiken , betekent dat dan dat ik de set achterin moet bouwen een draad naar voren voor de iphone . en dan de connector via de cd wisselaar kan laten lopen , is de wisselaar dan nog te gebruiken , komt de iphone IPV de wisselaar of werken ze beiden ?
indien de wisselaar nog steeds functioneerd dan zou het een welkom systeem zijn , ik gebruik nu een aux kabeltje en kan de iphone dus niet bedienen .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Als ik muziek wil afspelen vanaf mijn iPhone en een andere keuze wil maken blijft het in CarPlay hangen in recent toegevoegde artiesten.
Hoe kom ik bij het alfabet om zelf een keuze te maken ?
Grtjs, Henrie
Hallo, de lampjes van de bediening ventilatiesysteem doen het af en toe niet
Door op de knop te tikken branden ze weer
Mijn vraag is hoe krijg ik de knop er af en is het met contact spray te verhelpen ?
Bv dank
Graag reactie aub
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...