Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hi
Heb net een plaat onder de motorruimte vastgezet onder het mistlicht aan de rechterzijde (passagiers kant) en nu zag ik daar 2 dezelfde aansluitingen? hangen.Het zijn een soort kokertjes met daarin 2 draden . De uiteinden zijjn roze van kleur die ook vlak is aan 1 zijde.De ene hangt ergens onder het reservoir voor de ruitensproeier en de andere zie ik ergens onder de koplamp unit hangen.
Heeft iemand een idee of dit optionele stekkers ergens voor zijn of moeten ze ergens vastzitten wat bij mij dan niet het geval is.
Alvast bedankt voor antwoord.
Stephan
Bedankt
Ik heb ook al meer stekkers ed gevonden die niet aangesloten waren.De wagen is dan natuurlijk standaard uitgerust met de bekabeling zodat de opties er maar op gezet hoeven te worden natuurlijk.Niet bij stilgestaan.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vanmiddag wilde ik mijn olie peilen voordat we vertrekken voor onze vakantie. Blijkbaar was dat de eerste keer met deze auto, want ik begrijp de markeringen niet goed. Er zit een krul op het uiteinde en twee inkepingen, zie ook de bijgevoegde foto....