zo vandaag bezig geweest met het vernieuwen van de draagarmrubbers. gelukkig mag ik op zaterdag gebruik maken van de garage waar onze bedrijfsauto's worden gebracht.
toch een aardig intensief werkje, heb nu een kant gedaan incl. reparatie aan de uitlaat (achterdemper was kapot). om 10 uur begonnen en om 2 uur klaar en de auto weer rijdend.
en een liter of 10 aan vocht kwijt, wat een hitte.
donderdag de andere kant in orde maken, wel wat kort dag we gaan zaterdag op vakantie (1250 km naar zuid-frankrijk en terug natuurlijk) maar ja had eerder geen tijd.
weet nu hoe het moet dus verwacht geen problemen, die had ik vandaag al, de steekas kwam los uit de bak, jezus wat geeft dat een bende al die olie op de grond. maar met een beetje kattegrit ben je het ook zo weer kwijt.
ook het persen van de lagers was voor het eerst maar dat kan ik nu dus ook. stelt eigenlijk niet veel voor, als je maar zorgt voor de juiste hulpstukken.
draagarmen
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 feb 2012 15:10
- Actief als: particulier
Re: draagarmen
Hoi ,
Waren de draagarmrubbers erg versleten ?
Heb ze zelf ook pas vervangen.
kwam er achter in de voorjaarsvakantie dat er wel erg veel speling op zat op het linker voorwiel.
de rubbers waren niet zo erg duur maar het was wel een beetje werk
het is nu weer goed aan bijde kanten
gr leneman

Waren de draagarmrubbers erg versleten ?
Heb ze zelf ook pas vervangen.
kwam er achter in de voorjaarsvakantie dat er wel erg veel speling op zat op het linker voorwiel.
de rubbers waren niet zo erg duur maar het was wel een beetje werk
het is nu weer goed aan bijde kanten
gr leneman

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 04 apr 2012 16:28
- Actief als: particulier
Re: draagarmen
vooral het achterste rubber, ben begonnen aan de bestuurderskant, dus zeg maar bij de pedalen.
je kon duidelijk een scheur zien in het rubber.
ondanks dat de andere kant nog moet gebeuren aanstaande donderdag merk ik wel al verschil in de hoeveelheid trilling bij het rijden over drempels.
je kon duidelijk een scheur zien in het rubber.
ondanks dat de andere kant nog moet gebeuren aanstaande donderdag merk ik wel al verschil in de hoeveelheid trilling bij het rijden over drempels.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-