Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De Espace van ons rijdt eindelijk weer nouja mist vermogen schijnt dat de EGR klep in 2 delen ligt
Nu heb ik een andere EGR klep liggen maar schijnt dat je die dan opnieuw moet inleren bij de dealer om fouten te voorkomen klopt dat?
Alvast bedankt.
De klep moet inderdaad ingelezen worden, is de vervangende egr-klep die je hebt wel de goede? Reinig deze gelijk voor je hem monteert. Inlezen is 5minuutjes gebeurt, de 0-stand word ingelezen. Grote kans dat de functie snelheids/regelaar vervalt na het resetten, laat ze dit dus controleren!
Je hebt btw wel een hoop pech hè balen..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een rolstoel auto met maar 1 sleutel. Zou graag een extra sleutel hebben, je weet nooit.
Nu heb ik een sleutel gekocht maar moet deze inleren op de auto.
Is er een speciale manier om dit te doen?
hallo, mijn clio 2022 heeft een melding 'sos controleren' . ik heb de auto laten uitlezen bij renault, geeft fout bij rekeneenheid DTCAE049, DTCAE138F aansluiting telematica eenheid usb en DTCAE0196 interne accustoring.
verder onderzoek bij de...