Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ook dit is een speciale uitvoering van de Espace.
Deze is bij de Renault-fabriek in Frankrijk gebouwd voor rolstoelvervoer en doet dienst bij een taxibedrijf in Almere.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bezoek ook eens mijn Renault 4cv-site: www.renault-4cv.nl
Oh het was meer mn bedoeling dat iedereen lekker door elkaar foto's kon plaatsen, dan loopt het misschien een beetje en kan je meer laten zin. Want die even voorstellen topics lopen meestal na een paar posts al dicht.
Maar 1 centrale plek waar iedereen z'n Renault(s) kan showen is handiger lijkt me
is wat van te zeggen en ben het ook wel met je eens.
maar vind foto topics bij de types ook niet verkeerd.
dus waarom niet beide?
bij een heleboel type,s waren de foto topics er al voor mijn renaults.
maar mensen er op wijzen dat het er is dat is zeker niet verkeerd.
en kan ieder beslissen wat hij doet.
Ga me niet bemoeien met de vraag of je fotoserie nou op de goeie plaats staat of niet, wou alleen maar even roepen dat je Espace er na de poetsbeurt uitziet als een ware Belle Grande Dame! Wat heb je voor poetsmiddelen gebruikt? Hopelijk geen Meguiars, want dat is me een beetje te duur...
Renault Clio IV TCe 120 Dynamique EDC (2016) * Kleur: gris platine * Pack City, Pack Comfort Extra, R-Link.
Alle foto´s hebben een watermerk, ik denk niet dat XBXG dat zal doen met foto´s die hij ´´geleend´´ heeft.
Vraag me wel af of hij nog op het verkeer let, hij vind er soms zelfs twee op 1 dag, vergeet niet voor je te kijken hoor!!
RPS schreef:Alle foto´s hebben een watermerk, ik denk niet dat XBXG dat zal doen met foto´s die hij ´´geleend´´ heeft.
Vraag me wel af of hij nog op het verkeer let, hij vind er soms zelfs twee op 1 dag, vergeet niet voor je te kijken hoor!!
XBXG schreef:Al deze foto's zijn inderdaad door mijzelf gemaakt. Op Google kun je uiteraard genoeg andere foto's vinden van Espace's.
Maar dan nog .................. waarvoor is dit topic geopend ?????
- voor zelf gemaakte foto's
- of voor gedownloade foto's
En als het dan ook gedadownloade foto's mogen zijn,......... wie controleert dan of er foto's dubbel geplaatst worden ???
demi schreef:De sterke arm van onze zuider buren vinden hem in ieder geval geschikt om boeven mee te vangen, mag hopen voor hun dat het een 3.0 V6 24v is
Dat zal dan wel de 3.5 V6 zijn. De 3.0 was alleen in de Espace3 te leveren
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.
Ik rij een Espace V (1.6 benzine 200pk bj 2017), afgelopen zomer had de koelventilator het begeven. Heb deze inmiddels vervangen, alleen valt het mij nu op dat tijdens het gebruiken van de AC de koelventilator niet direct...
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand