Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, kent iemand van jullie het volgende probleem?
Het bedieningspaneel + de display van de electronische climate control werkt wèl maar de blower doet niets meer.
Ik kan alle functies aan en uitzetten, dit verschijnt ook op het display maar verder gebeurt er niets.
Ik heb een Laguna 2.0 RXT Break automaat uit 1998.
Remko, bedankt voor je reactie, ik zal eens gaan kijken bij de voeten van mijn passagier...
(Goh, moet ik mijn gereedschap uit het vet halen en opnieuw leren sleutelen, hiervoor had ik 7 jaar lang een Toyota Corolla RV Wagon 4wd uit 1988, die had nooit wat, dan verleer je het een beetje, haha!)
Laguna..., ik heb hetzelfde probleem met de kachelmotor van mijn laguna met clomat control. Alles lijkt te werken maar de blower doet het niet. Bleek dat er één spoel was doorgebrand. Dus kachelmotor kapot. Nieuwe gekocht, maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Ben jij op nieuwe vindingen gekomen?
Probleem is opgelost, nieuwe kachelmotor besteld via internet, 194 euro lichter, een avondje mijn lenigheid testen onder het dashboard en vervolgens een zoektocht naar bijbehorende (doorgebrande) zekering.
Laguna.., welke zekering bleek dan kapot? Bij mij werkt het zooitje namelijk nog steeds niet, ook na plaatsing van een (gecontroleerde) nieuwe kachelmotor. Ik heb geen kapotte zekeringen kunnen vinden tot nog toe.
In de bedrading naar de kachelmotor zit nog ergens een relais verstopt.
Die wil het ook nog wel eens begeven.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Hoi,
Ik had precies het zelfde probleem maar bij mij heeft de garage gewoon een nieuw stekkertje aangebracht en deed het weer. Het stekkertje was bij 1 pool een beetje doorgesmolten.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groet Foja
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Een kennis van me heeft een renault megane scenic (72-GB-TZ) en daar is sinds kort spontaan de tellercluster en de climate control er mee op gehouden.
Dat heet, beide blijven zwart, en werken niet.
Nu is de tellercluster...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
sinds een paar dagen heb ik een Kadjar 1.3 intens uit 2019. Ik wil graag de toerenteller in het display omdat deze auto zo stil is dat je niet altijd aan het geluid kan horen hoeveel toeren ie maakt. Het vreemde is dat tijdens de proefrit voor de...
Beste lotgenoten... vraagje bertreft ACC... is dit te realiseren door alleen de knopjes op stuur de installeren?.
Heb namelijk een twingo uit 2016 gehad en die had aleen een snelheidslimiet knop. Daar heb ik een combi knop infezet met cruisecontrol...