stuur espace

Plaats reactie

Topic author
bor63
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 24 okt 2010 22:08
Actief als: particulier

stuur espace

Bericht door bor63 »

Het valt mij op dat de sturen van espace snel kaal zijn. Die van ons ( 2000) heeft daar ook last van en is toch een vervelend gezicht. Hoe zou je dit kunnen bijwerken, ja op stuur hoes doen los je de rand mee op maar vlakken op overige en binnenkant niet.
Iemand idee, ervaring mee?

Weet ook iemand hoe men die kunsstof kappen noemt die in de deur zitten met bediening van raam etc, want die zijn ook niet zo mooi meer en wil ik opknappen of vervangen als die te koop zijn.

Hoop dat ik in de juiste rubrike zit zo niet :naughty: i am so sorry :pray:

Groeten Bor :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
Actief als: particulier

Re: stuur espace

Bericht door mechanic »

Een stuur slijt door gebruik en is niet alleen bij een espace, en zelfs niet alleen bij renault.
Als het alleen de verf is die loslaat, kan dit geschuurd en gespoten worden. Heb het ooit is laten doen bij een stuur van een volvo v70 1e model. Ging toen via de dealer, wellicht op google wat te vinden? Als het echt afbrokkelt, zul je toch aan een ander stuur moeten denken.
Een auto die veel stadskm's gemaakt heeft, zal automatisch meer slijtage op het stuur vertonen dan eentje die grotendeels alleen op de snelweg zit. Gezien je in de stad meer moet sturen, uitzonderingen echter daargelaten.

Je bedoelt zeker de gespoten kap die rondom de schakelaar van de ruitbediening zit, weet eigenlijk niet of die los te koop zijn. Ze zijn te demonteren en te behandelen. Je zult even vooruit kunnen dus :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut