Foutieve melding TMC

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
46920
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 dec 2004 21:16
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Foutieve melding TMC

Bericht door 46920 »

Sinds afgelopen zondag wordt er via TMC een melding gemaakt van een spookrijder op de A44. Gezien de urgentie komt bij het opstarten van het systeem deze melding boven. Zelfs vandaag nog wordt deze melding gedaan. En er is dus helemaal geen spookrijder op de A44.
Verder kreeg ik vandaag de melding dat de A12 vanuit Den Haag Centrum naar Utrecht bij het Prins Clausplein afgesloten was. Aangezien ikzelf Hagenaar ben, wist ik wel beter. Dit geldt pas vanaf vrijdag. Alweer een fout!

Ik weet niet of er nog meer lezers zijn die regelmatig fouten ontdekken in de filemeldingen etc. maar hierdoor kun je slecht op dergelijke meldingen anticiperen (omrijden bijv. kan wel eens helemaal niet nodig zijn).

Is er iemand die weet hoe er controle op de meldingen via TMC plaatsvinden en hoe dit verder geregeld is?

Groeten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mathijs
Donateur
Donateur
Posts in topic: 1
Berichten: 3241
Lid geworden op: 27 aug 2004 00:16
Actief als: particulier
Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
Contacteer:

Bericht door Mathijs »

Die Spookrijder heeft inderdaad een behoorlijke tijd in de lijst gestaan, zie ook :
VIATMC Laat weer eens een steek vallen !!


Dergelijke meldingen komen van het Traffic Information Center (TIC dus :lol: ) , die met o.a. camera's de snelwegen bekijken, en via de lussen in de weg informatie over de gemiddelde snelheid verkrijgen. Tevens krijgen ze informatie van de politie te Driebergen.

Hoe een dergelijke melding echter zo lang kan blijven staan, is mij ook geheel onduidelijk.
Het is in elk geval schadelijk voor het vertrouwen in het TMC gedeelte, vind ik.

Iemand heeft er zitten suffen, en heeft de spookrijder niet afgemeld bij de TMC diensten.
Of die persoon te Driebergen zat of bij de zender zelf....tsja...
Nothing great was ever achieved by being realistic!

onderteken en verspreid svp de petitie:
Verander de straatnaam van de Russische ambassade naar de Aleksej Navalnyweg


https://petities.nl/petitions/verander-de-straatnaam-van-de-russische-ambassade-naar-de-aleksej-navalnyweg?locale=nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht