spiegelverwarming renault safrane

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic starter
scaniatrucker
Nieuw lid
Nieuw lid
Actief als: particulier

spiegelverwarming renault safrane

Berichtdoor scaniatrucker » 27 nov 2010 08:54

ik heb een renault safrane 2.2i uit 1994 en daar heb ik de luxe op dat er voor-,achter- enspiegelverwarming in 1 op zit. maar nu werkt mijn spiegelverwarming links niet. heeft er iemand tips hoe ik dit kan maken? ik ben namelijk a-technisch en meestal als ik iets voorzichtig probeer los te maken gaat er alleen meer kapot :oops: . bvd Dave.

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Actief als: particulier

Re: spiegelverwarming renault safrane

Berichtdoor WillemS » 27 nov 2010 09:18

Hoi Dave, Fijne wagens he die Safrane's !!
De spiegelverwarming zit in je spiegelglas en daarop zitten 2 heel kleine stekkers.
Om erbij te kunnen moet het spiegelglas eraf. Dat doe je als volgt, neem een smal plamuurmes of ander mes en steek dit onder of boven tussen het spiegelglas en de kap, zo'n 3 cm insteken en dan wip je voorzichtig het glas eruit. Je ziet dan de stekkers zitten. Deze kan je voorzichtig losmaken(pas op de pootjes breken makkelijk af) houd de pootjes vast met een klein tangetje. Meestal zijn het de stekkertjes die een slecht kontakt maken, maak deze schoon en/of spuit een beetje kontaktspray erop. Montage doe je door het glas er voorzichtig weer op te duwen(klik).
SUC6

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Electronica Safrane”