Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie kan mij helpen wieldoppen te vinden voor mijn Espace uit 2007? Afgelopen weekend één wieldop verloren Aangezien het een special edition betreft (Club Med), acht ik de kans erg klein dat ik dezelfde zal vinden dus moet ik wel 4 nieuwe kopen Korte zoektocht levert weinig op als het om 17" gaat, is dat zo´n onmogelijke maat? Liefst wil ik er weer Renault doppen op. Alle hulp is méér dan welkom!!!!
Renault Espace 2.0Dci Club Med/Expression (juni 2007) Phase IV
Heb je al gevraagd bij de Renault-garage?
Ze kunnen er vast wel een bestellen, het onderdeelnummer staat op de achterkant.
Ja, het kost geld, maar dan heb je weer origineel, toch
SUC6
Er is enorm veel verschil in de prijs van de originele doppen. Voor m'n winterbanden heb ik doppen besteld van Vel Satis... ong 55 Euro voor de vier stuks samen! Origineel bij Renault.
Natuurlijk, als je maar ene kwijtbent kan je wellicht beter eentje bijkopen.
Maar ik zeg dit hier toch eens, dit geldt voor alle Renaults. Als je vier doppen nodig hebt en de magazijnier wil eventjes langer kijken zal hij steeds een goedkoop alternatief kunnen vinden, eender welke wielmaat.
Normaal moet hij steeds een set voor ong 50 a 60 Euro vinden...
Misschien een idee om als je een dop kwijt bent en beslist om nieuwe aan te schaffen de ''oude'' op het forum aan te bieden, er is ook al eens een topic geweest voor het ruilen van stoelen dit ligt aardig in de zelfde lijn.
Ik heb zelf ook wieldoppen bij mijn wintervelgen maar het ze vorig jaar bewust niet gemonteerd, als je namelijk tijdens de wintersport toch ook je kettingen nog moet monteren dan beschadigen ze heel makkelijk en de kettingen raken het midden van het wiel sneller tijdens het rijden waardoor je meer herrie krijgt dan nodig.
Voor degenen die het ooit nodig heeben, mooie schijven verkrijgbaar bij dealer 17 duim, ong 15 Euro het stuk. Zijn de sierschijven die origineel op Vel Satis expression periode 2004 gemonteerd werden. Misschien heeft er iemand iets aan als hij schijven nodig heeft voor z'n winterwielen. Aan die prijs kan je beter netjes rondrijden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...
De tijd dat de autofabrikant voorschrijft wat de klant nodig heeft, komt in de jaren 80 definitief ten einde. De automobilist wordt kritischer, mondiger, en geeft zijn zuurverdiende spaargeld niet meer zomaar uit aan een schraalhans van een auto....
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.
Ik rij een Espace V (1.6 benzine 200pk bj 2017), afgelopen zomer had de koelventilator het begeven. Heb deze inmiddels vervangen, alleen valt het mij nu op dat tijdens het gebruiken van de AC de koelventilator niet direct...
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand