Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Even stoom afblazen. Mijn vrouw staat weer eens stil met de Espace. Dynamo voor de vierde keer kaduuk. Ja het is de beruchte watergekoelde dynamo van de 2.0I. Ik begin flink te balen deze dingen schijnen niet langer mee te gaan dan 9 maanden (dat is tenminste bij de gemiddelde levensduur. Er is zeker geen alternatief voor de dynamo van renault anders dan een dynamo waar een 3.5 literblok aan vast zit?
Is deze telkens vervangen voor een nieuwe, of een gebruikte? En is de dempende krukaspoulie en riemset vervangen?
De dynamo's gaan zeker langer mee dan 9maanden...
Haarlemse Jan schreef:Mede Espace rijders
Dynamo voor de vierde keer kaduuk. Ik begin flink te balen deze dingen schijnen niet langer mee te gaan dan 9 maanden
Op een nieuwe dynamo zit een jaar garantie
voor een ruil dynamo is dat verschillend
zit er niet nog garantie op ????? kunt u de geleden schade ergens verhalen ???
Van een slechte accu of een bijna doode accu gaat de dynamo ook stuk van met name de brugdiode
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Sinds een aantal weken merk ik een aantal zaken op aan mijn Clio:
- start soms moeizaam
- dashboardverlichting wordt tijdens het rijden soms ineens minder fel om dan na een paar seconden weer 'normaal' te worden
- verlichting koplampen dimt zodra ik...
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Weet iemand waarom de “app” regelmatig veranderd van inhoud?
27-2-25 geen Km stand maar geschat rijbereik en inhoud tank. Pagina met bandenspanning info werkt niet.
Ik heb geen E voertuig maar kan wel een “kaart” aanvragen.
Instructie boekje is niet...
Zodra als de motor warm word, stopt deze ineens, en startbewijs weer.
Bobine, Kleppendeksel ( I.v.m. verstopte Carter ontluchting ) vervangen
Pulsgever vervangen, loopt bij normaal weer prima.
Zodra de...