Na heel lang zoeken vond ik een stel ijzeren wielen voor m'n Espace. Dit om winterbanden op te leggen. Renault kan geen stalen velgen meer leveren tot maart of zo wegens de grote vraag.
Dus naar de garage, m'n banden op de velgen laten leggen en de baan op. Boordcomputer uitgeschakeld. Allles ok, ware het niet dat er nergens nog een kruimeltje sneeuw ligt om eens te testen.
Eergisteren reed ik op een virvaksweg en plots hoorde ik een geweldige slag vooraan. Bleek dat ik door een diepe put gereden was. Beetje verder de wagen opzij gezet maar niets te zien.
Ik belde evenwel de politie om hen te waarschuwen. Hier konden ongevallen gebeuren. De politie was heel vriendelijk en raadde me zelfs aan m'n wagen te laten nazien. Ze maakten een verslagje ervan.
Ook, zo hoorde ik achteraf in het plaatselijk politiekantoor, is er een ploeg ter plaatse geweest. Die zijn daar gebleven tot het wegdek hersteld was...
Plaatselijk kantoor, was nodig om pv te laten opstellen. de agent verzekerde dat ik schadeloos gesteld zou worden in geval van schade.
Denk niet dat er erg veel schade is, enkel voel ik nu een trilling in het stuur rond de 110 km per uur. Dus voor de zekerheid afspraakje gemaakt in de garage. Mag er morgennamiddag heen. Zezullen het nakijken. Is uiteraard ook niet zo leuk rijden wanneer je stuur trilt... Misschien is uitbalanceren voldoende, het is nu niet zo dat het stuur werkelijk gaat schudden...
Wou jullie dit eens vertellen. Misschien zijn er nog mensen die zoiets meemaken en hebben die er iets aan. Ik zal het vervolg van het verhaal hier dan ook verder posten. Wat de uiteindelijke schade was, hoeveel ik betaalde en of ik het geld terugkreeg...
Gewoon even vertellen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves