Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nu de vakantie weer voor de deur staat met een rit naar Frankrijk met de Scénic was ik aan het kijken naar een portable DVD set voor onderweg met twee schermen. Nu is daar een hoop van te koop , maar allemaal weer los spul en geeft dus een hoop extra rommel in de wagen
Geen idee of Renault die in zijn assortiment heeft, echter ben bang dat ze dan ook en stuk duurder zijn dan de niet originele!
Ik heb deze set gekocht via Ebay en ze doen het perfect. (zit gewoon Sonylaser in bv)
Inbouw was even wat werk maar zeker goed te doen.
De kids zijn er helemaal weg van, alles is ook draadloos! En jer zit een FM transmitter in om het geluid via de speakers af te spelen
rollo schreef:Ik heb deze set gekocht via Ebay en ze doen het perfect. (zit gewoon Sonylaser in bv)
Inbouw was even wat werk maar zeker goed te doen.
Ziet er goed uit, je hebt ook direct leren hoofdsteunen.
Maar wat valt er aan in te bouwen dan? Die DVD spelers zitten er toch gewoon al in en ik neem aan dat je de pennen voor in de stoel makkelijk op de juiste afstand kan verstellen?
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Renier schreef:Ziet er goed uit, jeh je ook direct leren hoofdsteunen.
Maar wat valt er aan in te bouwen dan? Die DVD spelers zitten er toch gewoon al in en ik neem aan dat je de pennen voor in de stoel makkelijk op de juiste afstand kan verstellen?
Ze werken ook echt perfect! We zijn net terug uit Frankrijk en de kids zijn er erg over te spreken.
Het werk is voornamelijk de bedrading. Wegwerken, dat wil zeggen de bedrading door je stoelen heen en in de auto verbergen onder de plastic kappen/bekleding. Verder het aansluiten natuurlijk op 12v. Ik ben een redelijke technische nono namelijk.....
De steuntjes zijn inderdaad verstelbaar en pasten bij mij perfect. Er zitten er in twee maten bij trouwens. Vooral de draadloze koptelefoons en de FM zendertjes die erinzitten zijn perfect je kan dan het geluid over de radio heen sturen. (je kan natuurlijk ook aansluiten op de Aux van je radio maar dat heb ik niet gedaan)
Anyhow..
Ik had zo'n portable ding geleend voor de vakantie..
2 schermpjes.. wel los.. en natuurlijk een hoop draden troep..
Maar de dochter des huizes was wel zoet onderweg.. en moeder de vrouw ook..
Leuk feitje..
Zodra die dvd aan stond.. viel mijn GPS signaal weg.. ( ik heb een Ipaq met TomTom )
Zowel met kabel als blauwtand.. Das wel zo fijn in een auto die al moeite heeft met GPSen..
@rollo
Waar heb je de bedrading van de monitor (en speler) op aangesloten? Op de (reguliere) 12V in het midden onder de achterbank? Met een speciale stekker?
B.v.d.
Nu: Renault Grand Scenic 1.9 Dci Dynamique Luxe (06-2004), Beige Angora. Nu: Renault Twingo 1.2 Comfort Easy (11-1999), Nymphéa. Voorheen: Renault Scenic 1.6 16V Sport Way (07-2002), Gris Boreal.
Ik heb de bedrading door de stoelen heen naar een sigaretten aansteker splitter late nlopen en die heb koppel ik aan de sigaretten aansteker als de kids tv willen kijken. Zo staan ze ook niet permanent aan, alleen als de kids tv/dvd willen kijken.
Misschien niet de meest technische oplossing, maar voor mij voldoet het!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut