Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand een handleiding voor het repareren van de diverse zaken welke in / op / aan de bestuurders stoel gemonteerd zijn?
De bediening van het kantel-mechanisme is defect (kabel gebroken of los)
De lende steun werkt niet.
De stoelverwarming werkt niet.
Tips, liefst met foto / plaatje zijn erg welkom.
Ik heb even voor u gekeken en een beschrijving gevonden.
Let wel op de Airbag die in de stoel gemonteerd zit.
Ik zou zo wie zo gaan werken met losgenomen accukabels.
Voordat u de accuskabesl losneemt zorg er dan wel voor dat het portier open staat anders zit de ruit in het rubber vast.
Kijk eerst even of de zekeringen van de stoel nog wel heel zijn. Deze zitten onder de rechterachterzitting van de achterbank.
Groet Martin,
Zie de bijlage's
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bedankt voor de info, mag ik je vragen of je deze info, ik neem aan een werkplaatshandboek, in .pdf (complete boek) in de uitgebreide versie wil/kan mailen? (of de weblink)
Hoe ouder de auto, hoe meer "kwaaltjes" en aangezien mijn dealer tegenwoordig met een vork zijn rekeningen schrijft, zal ik steeds vaker zelf aan de slag moeten (de nieuwe motor is met hulp per slot van rekening ook gelukt)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.
Weet iemand of het mogelijk zou zijn een lpg installatie te laten inbouwen zodat de 1.2 verbrandingsmotor zowel benzine als lpg kan gebruiken? Dit kan misschien ook de oplossing zijn zodat de olie niet onophoudelijk gemixt wordt met benzine bij...
Hierbij de link naar een Wikipedia achtige site met technische info over de Twingo 3. Elektrische schema’s, onderhoud, plaats van sensoren enz. enz…. Wel in het Frans maar met Google Translate met de camera gaat het prima.
Ik heb een scenic gekocht met keyless entree, Als ik weg loop bij de automaat hij keurig op slot, alleen de bestuurdersdeur blijft open. Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Goedemiddag, wij zijn in het bezit van een Megane 4 Bose. Echter is de zitting van de bestuurdersstoel gescheurd en een naad losgelaten.
Ik heb op internet nu een andere zitting gevonden (gebruikt) die in goeie staat is. Alleen is dit van de...
Renault Megane Scenic 2, 1.5 diesel, Uitvoering JMJ6P6, van 3 april 2008. APK t/m mei 2025.
Beste, mijn naam is Dirk en ben sinds kort in het bezit van deze mooie Renault. Hij geeft echter problemen met de parkeerrem, radio en ramen achter. Omdat de...