Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
De Telegraaf schreef:
Midden dit jaar staan de eerste vrachtwagens langs de kant, omdat er geen banden meer te krijgen zijn.
Dat zegt Ben van Kasbergen, directeur van inkoopbedrijf ABA bandenservice uit Stolwijk. Door de recessie hebben de bandenfabrikanten hun productie wereldwijd met 30 procent ingekrompen en nu de economie aantrekt, is er vrijwel geen band meer te krijgen.
WillemS schreef:Paniek zaaiers zijn het.
Je moet toch iets verzinnen om de prijzen te kunnen verhogen, is mode vandaag de dag
Je leest toch ook niet voor niets al 10 jaar lang in november dat de kerstbomen dit jaar 15-20% duurder zijn dan het jaar ervoor.....
Als dat echt zo was, dan had nu niemand meer een echte kerstboom in huis staan.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
ach denk gewoon dat de bandenboeren een graantje willen mee pikken door de prijs te verhogen.
ze denken ook wat shell met de benzine kan kunnen wij ook.
Als ze het spelletje zo gaan spelen zal dat uiteindelijk tegen hun keren. China is een sterk opkomende producent van banden, auto's, noem maar op. Enkel de kwaliteit staat nog niet op Europees niveau.
Maar denk eens aan de Japanners enkele jaren geleden. Die zijn ook zo begonnen. Met produkten die eigenlijk eerst onder het niveau lagen. Ze zagen algauw hun fout in en produceerden zeer betrouwbare wagens.
Nu weten we dat bijna alles wat uit Japan komt doorgaans vrij goed is.
China zal zeker en vast investeren in kwaliteit. Daar zijn ze trouwens mee bezig. Ze zullen zich niet orienteren op de luxemarkt maar zich eerder low budget blijven opstellen. Hiermee bedoel ik niet enkel wagens en toebehoren, denk maar aan al die andere (kopieen) die momenteel uit China komen.
Maar eens ze een Europees en Amerikaans aanvaardbare kwaliteitsnorm behalen mogen de andere spelers op diverse markten zich terecht ongerust maken.
Zo ook met de Chinese banden...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut