Avantimeeting - Avantimers Club

Organiseer een Avantime meeting en nodig iedereen hier uit
Plaats reactie

Topic author
avantimelpdh
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Laatste bezoek: 01 apr 2012 11:07
Actief als: particulier

Avantimeeting - Avantimers Club

Bericht door avantimelpdh »

Avantimers aller Provinciën, verenigt u... oftewel: er is een NL club in de maak, ook een soort meeting. Elders op het forum, en soms in de verkeerde discussie (sorry, Matramurena) hebben we dat al genoemd. Hier willen we dat nog eens herhalen.

Het wordt geen Oldtimers-club maar een Avantimers Associatie (werktitel) in de ware betekenis van dat woord. Bedoeld voor liefhebbers van de Avantstyle en dat is meer dan een automobiel die zijn tijd vooruit was. Alle Avantime-bezitters zijn hierbij uitgenodigd om mee te doen in zo'n club van liefhebbers, die praktische en aangename zaken rond hun voiture willen delen.

Zijn er enthousiastelingen die willen meehelpen zo'n club op te richten?

Ik zie een aantal doelstellingen, zowel recreatief als nuttig. Zo had ik het er met een directielid van mijn verzekeraar over om een speciaal aanbod voor AVi-rijders te doen - de AVI-polis. Zijn eerste opmerking was: dat zijn vast mensen met een laag schaderisico, zuinig als ze op hun auto's zijn. Daar is in de sfeer van specials wel iets mee te doen voor wederzijdse promotie, veronderstelde hij, in elk geval leuk om eens over door te praten.

Verder: Een pool van revisieonderdelen, geselecteerde adressen voor volume-onderhoud met kortingen/aanbiedingen, een leuk digitaal magazine vol AVontuur, onderlinge tips & tricks, een AVi-blog, AVinologie en culinair ('t is tenslotte allemaal uit La Douce France), evenementen, specials, je kunt van alles bedenken en wellicht gezamenlijk regelen.

Het begint natuurlijk met de vraag: hoe bereik je al die AVi-mensen om hun belangstelling te peilen. Wat is er al op dit gebied, en kunnen we een AVidentiteit creëren? Het ligt voor de hand te veronderstellen dat al die Avantimers nogal eigenwijze out-of-the-boxers zijn - deze auto is immers ook een soort lifestyle- statement. Daar moet ook wat mee te doen zijn.

Dat is dus mijn vraag: zijn er mensen die in een gemoedelijke, creatieve sfeer mee zouden willen doen om zoiets op te zetten - nogmaals: vooropgesteld dat het er nog niet is. Ik hou me aanbevolen voor reacties om hier een boompje over op te zetten. Ik hoop op wat spontane reacties.

David Scheltens en ondergetekende, inmiddels moreel gesteund door Jan Rinia, willen hier hun schouders onder zetten en nodigen jullie graag uit om mee te doen. Als je geïnteresseerd bent, meld dan je gegevens via avantimelpdh@gmail.com

En word lid van de nieuwe LinkedIn groep op http://www.linkedin.com/e/km03vs-gmkf2q ... l-grp-sub/

Er is een nieuwsbrief in de maak. Voor een vingeroefening zie de bijlage. We zijn al bezig voor een speciale Avi-polis met een verzekeraar die wel oren heeft naar een gereduceerd tarief. Wordt vervolgd...

Pieter den Hollander / avantimelpdh@gmail.com
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Valkenet
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 24 nov 2024 21:20

Re: Avantimeeting - Avantimers Club

Bericht door Valkenet »

Hoi Pieter,

Leuk idee, ik hoop dat het lukt, het is een jaar of 5 geleden ook al eens geprobeerd maar dat liep op niets uit.
Ik wil in ieder geval wel lid worden.

Groet Martin.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

dschelte
lid
lid
Laatste bezoek: 08 nov 2017 08:37

Bericht door dschelte »

Hierbij nogmaals de linkedin url (degene in Pieter zijn post werkt niet):

http://www.linkedin.com/e/km03vs-gmkf2q ... h/3873913/
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
avantimelpdh
Lid
Lid

Hi Martin, dank voor je respons, enne, waarom ging het de vorige keer niet? Misschien om deze keer even goed bij stil te staan... Groeten, ieter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

robm
lid
lid
Laatste bezoek: 09 feb 2014 22:51

Bericht door robm »

Hallo

lijkt me een leuk idee, alleen niet gemakkelijk inderdaad na de meeting van alweer 5 jaar geleden is er geprobeerd iets op te zetten, maar een avantime rijder is een individualist en soms een beetje uitzonderlijk , daarmee wil je je ook een beetje onderscheiden van de anderen ?
maar ik heb interesse en wil ook wel meedenken ed zolang ik nog avantime rijder ben....
groet en suc6 rob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
avantimelpdh
Lid
Lid

Hee Rob, fijn dat je mee wilt denken, ik heb je hier al een aantal malen gezien. Ja, ik begin ook te begrijpen dat Avantimers tevens een beetje solotimers zijn - de respons op het idee van de associatie is nog niet denderend. Anderzijds ben ik zelf ook een individualist, en niet zo van het clubdenken in het algemeen. Dat herken ik wel in wat je zegt.

Toch zie ik de avantages van een avantimers associatie (is echt anders bedoeld dan een traditionele club) wel degelijk, in eerste instantie vooral in praktische zaken en in tweede instantie misschien zo nu en dan ook voor een feestje der herkenning. Bovendien moet het volgens mij een behoorlijk eigenzinnig gezelschap zijn, als ik alleen al zie hoe mijn omgeving op mijn huidige vervoer reageert. Individualisme kan dus ook een band scheppen, dat is een beetje zoals ik het zie.

Ik denk ook dat het een mooi netwerk van allerlei bijzondere types kan opleveren, maar goed: praktische zaken eerst en vooral, voor de rest zien we het wel, zou ik zeggen. Mag ik je uitnodigen als het tot gesprekken komt? Goede groet, fijne nacht, ik ben net thuis na toch weer een lekker dagje voorzover het het zoeven over 's Heeren wegen betrof. Zelfs de file vind ik in een Avantime minder onaangenaam dan ik die vroeger vond... Het moet niet gekker worden. Groeten, Pieter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut