Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Scenic het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Scenic wordt besproken!
Wie kan mij vertellen wat het gemiddelde verbruik is van de Scenic 1.6, 16v lpg. Wij overwegen de aanschaf van deze auto en gaan van benzine over op lpg.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Leden
Mijn captur e tech hybrid 145 intens verbruikt meer benzine dan het ritoverzicht in de display aangeeft.
Een terugreis vanuit Zwitserland,750 km met een volle tank 47 Liter en nog te rijden 1020 km op het instrumentenpaneel een gemiddeld...
Ik heb een Renault Clio uit 2020 met een 0.9 TCe motor en met een LPG installatie van Landi Renzo.
Ik heb de auto de laatste 2 jaar gereden in Spanje bij ons 2e huisje, echter staat de auto nu al weer 2 maanden terug in Nederland.
Laatste jaar heb ik problemen bij het overschakelmoment van benzine naar LPG. Zodra ik hier op de N weg zit loopt het vermogen terug. Krijg de melding: controleer regelaar. En het motorblok lampje brand. Ik zet de auto even stil, motor uit en weer...
Ik ben opzoek naar ervaren renault monteur regio noord brabant om onze 2e auto (renault scenic II 2.0 16V) aandrijfassen te vervangen. Ik lever als het mogelijk is de aandrijfassen zelf. Alvast bedankt.