Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Espace het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Espace wordt besproken!
Forumregels
Plaats hier svp géén nieuwe onderwerpen.
De onderwerpen die hier staan zijn van mensen die niet hebben vermeld over welk jaar/versie Espace het ging
Ik ben in het bezit van een Renault Espace en een iPod... En die twee wil ik graag aan elkaar koppelen. Is dat mogelijk? Als het goed is zit er een Aux aansluiting op de radio achterin, maar ik heb geen idee hoe ik deze moet aansluiten op mijn iPod.
Bestaan hier standaard verloopstekkers voor o.i.d.
En waar zit de Aux aansluiting in de Espace radio precies Naast de aansluiting van de CD-wisselaar
Heeft iemand anders hier ervaring mee
Ik hoop dat iemand mij hier zo vlak voor mijn vakantie nog mee kan helpen
Beste René,
Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad zonder de Ipod op je radio. Er zijn inmiddels oplossingen voor jouw probleem. Kijk maar eens op deze site:http://www.optimount.nl/
Wat belangrijk is: 1. Bouwjaar 2. Uitvoering audiosysteem(Carminat, Cabasse, of standaard radio met wisselaar)3.De radio zit altijd achter in het zijpaneel bestuurderskant, achter de wisselaar.
Groeten, Peter
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Kadjar uit 2019 heeft 2 usb-aansluitingen. Aangezien deze Kadjar geen cd-speler heeft en ik nog heel veel cd's heb, leek het me een goed idee om een externe cd-spelertje aan te sluiten in de auto. Helaas werkt dit dus niet. De cd-speler krijgt...
Beste forumleden,
Ik wil een dashcam in mijn captur 2 installeren met vaste 12 volt.
Plug ik deze in het zekerungenkastje linksonder bestuurderszijde.
Iemand een tip waar of welke? Of ergens anders aansluiten? Tip..graag!
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.
Goedendag, ik heb een Scenic 4 uit november 2016 en wil daar graag een trekhaak op zetten. Ik ga er vanuit dat de auto is voorbereid en dat ik een kabelset met canbus aansluiting moet hebben, klopt dat? Verder hoor ik graag goede of slechte...
We zijn sinds een tijdje trotse eigenaars van een Renault Master L3H2 uit 2011. Deze is omgebouwd tot campervan en afgelopen week voor het eerst een weekje weggeweest.
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar...