Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
dit jaar was ommen weer een succes en we kijken al uit naar volgend jaar
de bedoeling is om dan wederom eind mei weer (de 10de keer alweer) Oh Oh Renault te organiseren.
en aangezien het dan 40 jaar geleden is dat de 15/17 werd geintroduceerd ging mijn gedachte uit om dat in Ommen te vieren.
Nou is mijn vraag wat vinden de 15/17 rijders daarvan???????????
Ik vind het ook een leuk idee, maar wat voor datum had je in gedachte? We hebben het tweede weekend van mei al een toerrit rondom Utrecht in de planning (is nog niet definitief, maar moet wel even afgestemd worden).
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
De leden hebben hem inmiddels al ontvangen; de uitnodiging voor het evenement van de 20-jarige R15/17 Vriendenclub is verstuurd via de elektronische postduif. Heb je hem nog niet ontvangen of sta je niet in de mailinglijst, stuur me een mailtje, dan ontvang je ook een uitnodiging voor het Voorjaarsevenement in het weekend van 27 tot 29 mei 2011. We verblijven op een camping vlak bij het Overijsselse Ommen en presenteren onze club op Oh Oh Ommen zaterdag 28 mei.
We hopen jullie en je R15 of R17 weer in goede gezondheid allemaal te zien.
Groetjes van Jeroen en Justus
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zo, bijna alles is weer opgeruimd! Nogmaals hartelijk dank voor de perfecte organisatie Jeroen en Justus. Het was weer super, locatie, de route, het museum, fantastisch!
renault15.17 schreef:Zo, bijna alles is weer opgeruimd! Nogmaals hartelijk dank voor de perfecte organisatie Jeroen en Justus. Het was weer super, locatie, de route, het museum, fantastisch!
renault15.17 schreef:Nogmaals hartelijk dank voor de perfecte organisatie Jeroen en Justus. Het was weer super, locatie, de route, het museum, fantastisch! Dave
Merci Dave, het was een geslaagde meeting ondanks het weer.
Je hebt mooie foto's van de auto's gemaakt, net zoals Tripoux. Schitterende site trouwens, http://www.routenationale.com
PICT3767.JPG
Oh Oh Renault 2011 R15-R17.JPG
Camping Ommen 2011 R15-R17.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
renault15.17 schreef:Nogmaals hartelijk dank voor de perfecte organisatie Jeroen en Justus. Het was weer super, locatie, de route, het museum, fantastisch! Dave
Merci Dave, het was een geslaagde meeting ondanks het weer.
Je hebt mooie foto's van de auto's gemaakt, net zoals Tripoux. Schitterende site trouwens, http://www.routenationale.com
PICT3767.JPG
Oh Oh Renault 2011 R15-R17.JPG
Camping Ommen 2011 R15-R17.JPG
Justus (en Jeroen natuurlijk),
Ook namens mij, vrouw en kinderen bedankt voor de organisatie van wederom een heerlijk R15-17 weekend, leuk om weer even bij te praten met iedereen. Ook de combinatie met Ohoh Renault was perfect!
Gr.Gerton
Renault 17 TL Decouvrable 1973, Renault Avantime 2.0T 16V Privilege 2003.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
beste forum leden ik heb een vraag over electriche inklapbare spiegels.
ik heb een renault grande modus met electriche inklapbare spiegels
die worden bediend met draai knop in de bestuurders deur jullie wel bekent denk ik
inklapen en uit klapen....
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Goedeavond. Vanmiddag heb ik beide kenteken lampjes vervangen. De rechter wat verbrand en de linker deed het nog. Na beide te hebben vervangen zijn ze niet gaan branden inclusief linker achterlicht is uitgegaan terwijl lampje niet stuk is. Zitten...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Goedeavond,
We hebben een Renault Megane 1.5 dci van het jaar 2011. Sinds enkele weken begint de koelventilator van de radiator onmiddellijk te draaien als de motor gestart wordt. Het in en...
Mijn auto slaat af als huij bij stilstand stationair draait ,dit gebeurd ook als ik achteruit wil rijden en voor het stoplicht stil sta.
Heeft iemand een idee wat de oplossing is van deze storing?
Renault Scenic 3 velgen met banden 4/5 mm profiel - bwj van 2011 tot 2016 IMG_20250305_091514.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091500.jpg IMG_20250305_091440.jpg IMG_20250305_091429.jpg