Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Nog een raar iets . Elke keer als ik de auto start dan is er geen digitale dagteller meer maar alleen een ritteller. De dagteller reset zich vanzelf naar 0.0 km,
Wat kan dat zijn ? scenic 2.0 rt 1996
het resetten van de boordcomputer;
Knop van de boordcomputer (op de handle ruitenwisser) ingedrukt houden en dan de auto op contact zetten. Je zit dan in het zelfdiagnose programma.( al je wijzers zullen heen en weer gaan) Dan druk je de reset-knop van de dagteller in en pas dan werkt je boordcomputer weer naar behoren.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
goedendag,
op mijn dashbord is iets niet aanwezig. mijn captur is van november 2020.
er valt me op dat er geen dagteller in het display staat en ook niet de verbruiks gegevens best wel vreemd. ben langs stokman alkmaar gereden en die verteld mij...
Ik heb de Arakana Esprit Alpine van 2024 vreemde is als ik me cockpit zoals ik hem heb afgesteld met me dagteller rechts in beeld en ik kom volgende dag in de auto is het weg en moet ik het weer opnieuw instellen erg vervelend wie o wie heeft hier...
Mijn Captur moet eerdaags voor de 1e jaarlijkse beurt naar de dealer. Bij de afspraak maken heb ik gevraagd of ze meteen de nieuwe easylink software erop zetten. De persoon aan de telefoon zei dat zij daar wel naar kijken.