Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Volgens mij heb ik die er niet uit gehad, gewoon een stuk omhoog getild om de kabels eronder te kunnen wegwerken
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Volgens mij heb ik die er niet uit gehad, gewoon een stuk omhoog getild om de kabels eronder te kunnen wegwerkenLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Het is al gelukt. Was op het verkeerde been gezet door een ander forum waarin ze vertelde dat de zekering bovenop de zichtbare zekeringkast zit. Maar er zat een lege aansluiting op het zichtbare deel (in de foto net achter het torxbitje (nr. 6)), daar een 10A zekering ingestopt en ik had stroomLagun schreef: Nu aleen nog een fuse plaatsen, daarvoor moet schijnbaar de torx schroef er uit:
En dan moet je de fusebox kunnen draaien zodat je 4 extra zekeringen ziet waarvan er één vrij is, maar dat draaien lukt me absoluut niet. Lijkt wel veel te weinig ruimte daar. Heeft iemand daar ervaring mee en tips voor?
Hide post links |
Hide post links |
Ok, thx! Dan komt er een 10A op.ericon schreef:Zou hem iets hoger afzekeren als de TS.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik zat er aan te denken om hem op de kofferbakbekleding tegen de zijwand te monteren, heb er even naar gekeken en zou moeten kunnen. Details volgenRenier schreef:Benieuwd hoe je die kwijt kan, de 210A paste mooi op de vloer daar (die loopt naar links helaas flink schuin naar beneden).
Just my thought!Renier schreef: Maar goed, de Pioneer actieve subs kunnen ook een speaker output signaal rechstreeks aan en dan vind ik dat beter dan er weer een (niet goedkope) converter tussen te gooien
Hide post links |
Hide post links |
Renier schreef:Kijk eens in de manual, in de voedingskabel zit al een 10A zekering dus 7.5A is inderdaad te weinig...
@Ericon: ik heb gewoon deze originele Pioneer zekering gebruikt, waarom "hoger afzekeren"?
Hide post links |
Maar in de TS voedingsdraad zit origineel een zekering van 10A. Deze zekering kan ik toch gewoon weglaten als ik hem in de zekeringkast al een 10A zekering geef toch?ericon schreef: Als de TS een zekering heeft van 7.5A is gebruik dan als hoofd zekering (in de zekeringkast )10 A, dan werkt het correct.
Mocht er iets in de TS unit gebeuren gaat de zekering van 7.5, Als er iets fout gaat in de kabelboom gaat de "hoofdzekering" van 10A.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klopt, je zit met de montagebeugels die eraan zitten, kan je op mijn foto in m'n iPod topic trouwens ook zien, ik heb hem ook onderlangs naar beneden laten zakkenLagun schreef: maar uiteindelijk kwam ik er achter dat ik deze via de onderzijde van het dashboardkasje kon verwijderen.. bovenlangs past niet, kwam ik achter na een half uur proberen
.
Hide post links |
Hide post links |