Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Jawel, maar moet wel nog even toestemming van de directie krijgen. Het nadeel is echter dat de aangeboden Laguna voor de handelswaarde mij aangeboden is. Dit is tevens zo'n beetje het maximum wat ik wil uitgeven. Nu moet hij ook nog gekeurd worden en de distributie snaar moet vervangen worden. Misschien nog ff een beurtje erbij (vlak voor de vakantie). Dus moet wel even goed bedenken hoe ik dat ga doen. Garantie is er natuurlijk niet bij als ik hem zo kan meenemen.
In iedergeval een voorloop auto regelen en nu dus even rustig kijken wat er allemaal ingeruild wordt. Als er iets anders op mijn pad komt dan neem ik dat misschien wel. Zo niet, dan is de Laguna mijn keus.
Zaterdag de voorloop auto ophalen. Avic even uit de oude Laguna halen. Dit weekend is er een grote occasion show, even afwachten wat er wordt ingeruild. Nadeel is dat ik alles vergelijk met de 2.0 Turbo (eigenlijk ben ik er wel uit).
Handelaar heeft hem opgehaald voor €350,00. Vond het een slechte auto met achterstallig onderhoud etc. De auto staat nu op marktplaats te koop voor €1750,00! Staat er in de advertentie dat de auto altijd goed is onderhouden.
Ik rij inmiddels een een 11 jaar oude Passat 1.9TDI tot aan levering van m'n nieuwe Laguna.
Met de verkoper afgesproken dat hij de klant zo'n 2 weken voor levertijd van hun nieuwe auto even belt om te vragen of ze de Laguna alvast willen inruilen. Heb ik mooi de tijd om de distributie, beurt en APK te laten regelen.
Ik werk bij een autobedrijf en zie regelmatig goedkope inruilers. Tijd terug nog een Avantime diesel ingeruild uit 2000 voor €3000. Net nog een Clio ingeruild uit '97 voor weinig. Probleem is alleen dat de goedkope en oudere auto's meestal direct naar de handel worden afgestoten. Als ik iets zie waarvan ik denk dat het nog echt de moeite waard is zal ik het een hier posten.
Enige tijd geleden gemeld dat als er een leuke auto wordt ingeruild op m'n werk ik er hier melding van zou maken.
Bij deze, onderstaande Renault Scenic is ingeruild. Het is kenteken is 84TPNZ en mijn vestigingsmanager vond het wel een leuk gebaar om de auto hier aan te bieden. Km. Stand is nu 110.000. Vraagprijs is €12.500,00
Jaaaa, lekker hoorrrrrrr heb ik eens een leuk dingetje is het weer niet goed
Overigens komt er ook met enige regelmaat een Espace binnen. Of dat de V6 is kan ik nu niet zeggen.
Pleiades schreef:Richtrip? Wil je geen oliestokert?
Heb de mijne net anderhalf jaar, dus ik rij voorlopig nog lekker door op LPG. De belasting hiervoor is al aan de hoge kant, voor deze diesel ligt ie nog hoger En het bedrag dat ik zal moeten bijbetalen zal ook nog aanzienlijk zijn.
En ik vindt de Scenic II in het zwart ook niet echt mooi.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Die is ideaal! M'n vrouw vergeet hem altijd, dan ontgrendelt hij wel vanzelf bij wegrijden, maar ik doe het altijd eerst met de hand (hendeltje aantrekken en knop indrukken)
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Als ik wegrij blijven de remmen altijd even hangen en dat vind ik vervelend. In de winter is er ook nog kans dat hij vastvriest en dan krijg je hem er niet meer af Ik die handrem er alleen ophebben als ik dat wil, en niet meteen wanneer ik de auto uitschakel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut