Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Die van Amicale is - in mijn ogen - iets mooier, maar deze mag er ook wel wezen. Wordt op ebay voor € 1099 aangeboden.
Voordeel (of juist niet is maar hoe je het bekijkt) bij deze is dat de bestaande kap boven de uitlaatpijpen ongemoeid blijven en dat dus de uitlaat niet aangepast hoeft te worden.
Gr,
David
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One
Nou ben ik nooit een fan geweest van de originele bodykit, maar dit ziet er niet bepaald strak uit. Met name juist die twee achterste "flappen", die passen gewoonweg niet. Figuurlijk in de lijnvoering niet, maar op de foto's ook letterlijk niet echt lekker.
Maar deze woorden komen van iemand die de mooie lijnen van geen enkele Avantime verstoord wil zien worden.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Ben het met Dave eens, vooral die stukken op de hoeken van de achterzijde zien er niet uit. De Avantime is al zo mooi, wat wil je nog meer? Wel moet ik zeggen dat de voor en zijkant zeer sterk lijken op diegene die door Renault optioneel geleverd worden (of werden?) (6025404162)
Waar ik wel aan heb gedacht om een keer een RVS uitlaat te monteren. In de UK heb je een complete voor weinig (stukken goedkoper dan een normale Renault uitlaat). Ik heb daar contact over gehad, men zei dat de uitlaat 'sporty' klonk. Ik vind het een beetje een risico want ik wil geen 'brom' in mijn auto horen. http://cgi.ebay.co.uk/RENAULT-AVANTIME- ... 335a48ebba
Wat ik ook zag als accesoire zijn aluminium sportpedalen. Die zitten bij mij er ook in; ik ging er van uit dat het standaard was, blijkbaar niet.
Ik vind het niets, maar dan ook echt niets toevoegen aan de Avantime. Lijkt wel of het erop geplakt zit. Auto's met een zo uitgesproken karakter als de Avantime, moet je niet beplakken of betimmeren. Koop dan een Honda of Megane, net als de rest van de uhhhh customizers.
wat ik ook merk, ben ook wel thuis in mensen met grote regenpijpen onder de auto, is dat wanneer je gewoon rustig 120/140 cruised over de snelweg dat je het gewoon bijna niet hoort, vooral bij het optrekken hoor je het veel meer, dus lijkt je het wat, zou ik zeggen doen
helemaal eens met het gros van de schrijvers hierboven: NIET doen, dit past totaal niet bij het oorspronkelijk ontwerp, wordt het wat een patser/johnny bak van. Oef das wel wat uitgesproken....
Ga het ook niet doen, het kost veel geld en de Avi wordt er niet echt mooier op. Ik had het wel gedaan als er een bodykit was waarbij de uitlaatpijpen geheel geintegreerd komen in de onderste achterbumper (zoals bij de prototype van de Avi).
Gr,
David
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One
De Kit Sport van Amicale is gewoon nog te krijgen. 1200 Euro plus 35 Euro lidmaatschap voor een jaar. (is verplicht) Ook bij deze kit is het mogelijk om de originele uitlaat te behouden. Ze hebben namelijk de rechterzijde van de achterspoiler voorzien van een uitneembare sparing daar waar een tweede uitlaatpijp zou kunnen komen.
Fijn dat je dit aangeeft, want ik heb meerdere malen gevraagd aan Amicale hoe ze het nu met de uitlaatpijpen hebben opgelost maar nooit antwoord gekregen.
Maakt verder niet meer uit (voor mij) want zoals ddmenace al aangeeft: de Avantime is al mooi zoals hij origineel is
Gr,
David
Tesla Model S P100D + Renault Zoe R135 Edition One
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds een maand een ZOE en ben daarmee erg blij, op één punt na. De auto is niet op afstand uit te lezen. Daarom moet ik, bijvoorbeeld, nu zelf naar buiten om op het dashboard te kijken hoe vol de accu is. Tja, eerste...