Goede dag
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de centrale deur vergrendeling mijn rechter voorportier maakt namelijk een raar geluid als ik hem op slot doe.
Ook mijn brandstof klepje daar zie ik dat als hem op slot doe hij gelijkweer open gaat.
Wat kan ik hier allemaal aan doen.
Het gaat om een laguna grand tour uit 2002
MVG
Ernst
Deur vergrendeling
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 27 mar 2012 19:39
- Actief als: particulier
Re: Deur vergrendeling
Die voorportier slot is dan aan het stuk gaan.
En ik had bij mijn achterslot dat de centrale pen gebroken was. Deze pen is van plastic en heeft schroefdraad, door een ring eromheen te draaien schuift de pin in en uit. Maar omdat hij gebroken was draaide de gehele pen ipv alleen de ring.
Deze kan je bereiken door modderscherm te verwijderen binnen kant wiel kast. Daar een moer losdraaien. En dan in de kofferbak achter de bekleding zit het hele apparaat met twee schroeven ofzo vast. Dan pak je hem er zo uit.
En ik had bij mijn achterslot dat de centrale pen gebroken was. Deze pen is van plastic en heeft schroefdraad, door een ring eromheen te draaien schuift de pin in en uit. Maar omdat hij gebroken was draaide de gehele pen ipv alleen de ring.
Deze kan je bereiken door modderscherm te verwijderen binnen kant wiel kast. Daar een moer losdraaien. En dan in de kofferbak achter de bekleding zit het hele apparaat met twee schroeven ofzo vast. Dan pak je hem er zo uit.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-