AvantimeAss

algemene zaken betrekking tot het Avantime gedeelte
Plaats reactie

Topic author
Jos
lid
lid
Posts in topic: 5
Laatste bezoek: 19 feb 2015 19:36
Actief als: particulier

AvantimeAss

Bericht door Jos »

Ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit met de AvantimeAss. Eind mei kreeg ik nog een nieuwsflits maar daarna: Sound of Silence. Pieter, de initiatiefnemer meldt zich al een hele tijd niet meer op het forum. Net even zijn Avantime 79-XF-RN op de RDW site ingetikt en daar las ik dat de auto op 7 juni wederom is overgeschreven.

Kan iemand van 'het bestuur' daar iets zinnigs over zeggen? De Avantime Ass: net zo snel als gekomen weer verdwenen :( ? In de laatste Losange stond nog een aankondiging over de oprichting.

Jos
Rariteitenkabinet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Jos
lid
lid

Re: AvantimeAss

Bericht door Jos »

Of het zo moet zijn; komt er net een tweede nieuwsflits binnen :D het is niet dat ik ongeduldig ben maar ik maakte me een beetje zorgen omdat ik Pieter op het forum niet meer voorbij zie komen.

(een eerste posting in een nieuw onderwerp is niet te editten?)

Jos
Rariteitenkabinet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

RichTrip
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 13 mei 2025 10:14

Bericht door RichTrip »

Kreeg hem zojuist ook binnen.....
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

avantimelpdh
Lid
Lid
Laatste bezoek: 01 apr 2012 11:07

Bericht door avantimelpdh »

Zo Jos, jij bent ook niet weinig ongeduldig... AvantimersAss heeft in zijn korte bestaan al twee aardige aanbiedingen onder de inschrijvers gedaan (een kleine 60 man heeft zich gemeld, we zoeken naar meer). Ze bereidt zich - in de huidige vakantiekomkommertijd - op iets leuks rond het jubileum op 1 oktober toen de eerste Avi hier in de showrooms verscheen.

Intussen zijn een volledige nieuwsbrief en twee nieuwsflitsen verschenen en heeft zich een bestuur met commissies geformeerd. We proberen het lidmaatschap gratis te houden en er hebben zich zelfs potentiële sponsoren gemeld. Bestuurs- en commissieleden zitten op zulke geografische afstanden van elkaar als tussen Geleen en Tietjerksteradeel of soortgelijke plaatsen - we rijden tenslotte een auto die maar dun gezaaid is in NL. Inmiddels is een begin gemaakt met een bibliotheekje van technische tips waarvan we in de volgende kwartaalsnieuwsbrief kond zullen doen.

Maar, toegegeven, het gewone leven eist ook aandacht, dus we kunnen niet elke week spektakel maken... Mijn Avi heeft inderdaad een aangepaste tenaamstelling maar dat verandert niets. Ik ben eigenlijk op zoek naar een tweede, als je dat gerust stelt... Hee, fijne zomer, einde augustus / begin september komt er weer een nieuwsbrief met de stand van zaken, Pieter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Jos
lid
lid

Bericht door Jos »

Pieter, dat ongeduld moet je als iets positiefs zien :) Ben erg enthousiast, da's het enige. Daarnaast maakte ik me een beetje 'ongerust' omdat je plotseling niet meer actief was. Dus van heel veel posten naar 0. Dat hoeft natuurlijk helemaal niets met de Avantime te maken hebben maar zelf heb ik ooit iets vervelends meegemaakt waardoor ik voor enige tijd plotseling uitgeschakeld was. Dat kan met een ieder gebeuren dus je moet mijn berichtje niet als negatiefs zien.
Maar leuk om te lezen dat je mogelijk een tweede Avi aan gaat schaffen.

De Inshared verzekering heb ik inmiddels voor elkaar; daarnaast de distributie dus rijden maar.

Jos
Rariteitenkabinet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Arne
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 22 jun 2013 00:28

Bericht door Arne »

Hoeveel kost jou de Inshared verzekering p/mnd?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Jos
lid
lid

Bericht door Jos »

Ik ben nu 23,75 /mnd kwijt maar dat is afhankelijk van je wensen. Ik heb gekozen voor een 50% All Risk (ik rij maar heel weinig) en Ongevallen. Maar op de site kun je alle combinaties invullen/bekijken/wijzigen voor dat je eventueel afsluit.
Afgelopen jaar was ik bij de Europeesche ongeveer hetzelfde kwijt met alleen WA. Moet ik wel bij aantekenen dat ik daar de auto in oktober kon opschorten (ivm schorsing) en nu, bij de overgang naar Inshared) de helft terug kreeg (ik had voor een jaar betaald).
Ik heb me nog niet verdiept in een zgn Zomertijd verzekering en heb ook nog niet aan Inshared gevraagd of ik de verzekering voor een half jaar kan stopzetten.

Bij de Europeesche heb ik een Autocollectie verzekering lopen. Dat is handig vanaf plm 3 (hobby)auto's (naast een verplichte dagelijkse auto), je betaald een bepaald bedrag en voor iedere auto die er bij komt betaal je iets van 10 euro extra. Dat is niet veel maar ook wel logisch omdat ze er vanuit gaan dat je niet in meerdere auto tegelijk kunt rijden en dus met bv 5 auto's niet meer schade zult rijden dan met eentje.
Verder zijn, behalve je partner, geen anderen bestuurders gedekt en gaat het om klassiekers, youngtimers (meest vanaf 15 jr) of jongere 'sporttimers' of 'aparte' auto's die in sommige gevallen jonger mogen zijn dan 15 jaar. Voor de Avi hebben ze destijds overlegd maar uiteindelijk kwam ik er niet mee door al vonden ze het wel een 'excentrieke' auto.
Over een jaar of 2 ga ik het wederom proberen.

Inshared:
Verplichte WA is 13,42
50% All Risks 7,97 erbij (dat heb ik)
100% = 15,94 erbij.
Daarnaast nog een paar euro voor Ongevallen etc.

Met een beetje geluk krijg je aan het eind van het jaar weer wat van je premie terug...

Jos
Rariteitenkabinet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Arne
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 22 jun 2013 00:28

Bericht door Arne »

Hi Jos. Bedankt voor je uitleg!
Ik zelf heb nu mijn avantime -mijn enige auto waar ik dagelijks in rij- verzekerd bij Ditzo, wat ik ervaar als een zéér gebruiksvriendelijk en klantvriendelijke verzekeraar. (altijd ala minute online je dekking kunnen wijzigen, 24/7 telefonisch bereikbaar en nooit je schadevrije jaren kwijt na schade) De auto is daar volledig all risk verzekerd, incl. inzittenden, glas, diefstal etc etc.
Maar dat kost me dus bij elkaar €140,- p/mnd.
Dus, nu ik jou verhaal zo lees ga ik eens uitrekenen wat een vergelijkbare dekking bij inshared me kost. Als het veel scheelt ben ik best bereid om flink in te leveren op die gebruiks- en klantvriedenlijkheid. :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

AriePraat
Lid
Lid
Laatste bezoek: 21 feb 2016 13:47
Contacteer:

Bericht door AriePraat »

waar kan ik me aanmelden als lid voor de club ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Jos
lid
lid

Bericht door Jos »

Arie, een mailtje naar Pieter is voldoende.

Jos
Rariteitenkabinet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community