Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Tijdens mijn vakantie viel mijn oog op een artikel in Auto Bild (datum 22 juli 2011). In de rubriek "Ratgeber GEBRAUCHTWAGEN" staat een leuk artikel over de Avantime. In totaal worden 7 Design-koopjes getest. De Avantime scoort in hun top 3! "Nicht nur Kleider, auch auto's machen Leute. Schon fur 10000 Euro gibt es exclusive Fahrzeuge. Angst vor technische Problemen und hohen folgenkosten ist meist unbegrundet, grossserientechnik sei Dank. Viele Designerstucke wie der Audi TT, der Renault Avantime oder das Peugeot 406 Coupe haben das Zeug zum Klassiker".
Als pluspunten worden genoemd: + extravagante verschijning + goede gevoel van ruimte + 2 liter Turbo heeft beheersbare kosten. Minpunten zijn er natuurlijk ook - zitpostie heeft gewenning nodig - hoge vloerbodem achter - automaat uitsluitend voor V6. Wat kost een Avantime nu in Duitsland? Auto Bild heeft een Renault Avantime 2.0 16V Turbo gevonden (Privilege) uit 2002 met 119500 km, te koop voor 10850 Euro.
URTEIL fast 4 sterne
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik ben samen met een goede monteur bezig met het restaureer van een Renault Avantime. Nieuwe motor erin / maar deze blijft storingen geven in 1 lijn vd cilinders. project duurt nu 2 jaar. tips zijn welkom. erwin
Ratelend geluid :
Bij het starten hoorde ik voor t eerst een soort ratelend geluid in de motor.
Deed me denken aan kleppen-geluid .
Wie denkt dit te herkennen. Ik heb het opgenomen (mp4)