Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wegens een onbekende reden werkt mijn voorruitverwarming niet meer
Ik denk dat het aan de zekeringen ligt, maar het probleem is.. ik kan de zekering nergens vinden :s
enkel de zekeringen links op het dashboard heb ik kunnen vinden maar daar is het probleem niet te bemerken.
Ik neem aan dat er nog ergens anders ook andere zekeringen zijn mar WAAR vind ik die?
Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door RichTrip op 15 aug 2011 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Lettertype aangepast
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op de constante stroomdraad van de trekhaak op #9 staat geen spanning meer ook niet bij een draaiende motor.
Is er misschien iemand die weet waar ik voor die draad de zekering kan vinden?
De trekhaak is origineel door garage geplaats dus er zal er...
Goedenavond, zoals de titel zegt blijft zekering 19 doorbranden in mijn Scénic II 1.6 16V uit 2005. Ik moet erbij vermelden dat deze zekering in de loop der tijd vaker is vervangen. Volgens de Renault garage was dit destijds een bekend probleem....
Ik zit met een probleempje wat ik morgen weer ga laten uitzoek bij de garage maar wellicht kan ik op voorhand al wat info opdoen omdat ik het niet helemaal vertrouw.
Vandaag heb ik nieuwe ophang rubbers laten plaatsen onder mijn grand...
Goedendag
Bij mijn renault scenic 2006, werkt de kachelventilator niet meer op geen enkele stand, ik heb al veel gelezen hierover en het kan de kachelweerstand zijn, maar hoe kom ik daar achter, hij werkt op geen enkele stand meer, de aansluitingen...
Ik zit al een tijdje met een kapotte leiding van de ruiensproeier. Marterschade helaas.
nu leek me dit eenvoudig zelf te vervangen, en deels is dat ook gelukt voor het stuk dat zichtbaar is, alleen loopt er een deel van de leiding onder het chassis...
Hoi, een beetje een lang verhaal, maar... we hebben een Espace IV met de 2.0dCi motor, 150pk.
Vorige jaar gaf hij bij acceleratie de melding Inspuiting defect . Met een piepje en 'stop' op het dashboard. Je kon *kuch* wel doorrijden, maar even later...
Wij stonden 3 weken geleden met onze Captur E-Tech Hybrid 145 (bj 3-5-2022, km 35500, garantie tot 3-5-2024) langs de kant. De dashboard gaf aan electr. Storing. Er was geen beweging meer in te krijgen. De auto is vervolgens naar de Dealer gesleept....