klemmen afdekplaten
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 18 aug 2011 09:51
- Actief als: particulier
klemmen afdekplaten
Hallo forumers,
even voorstellen, ik ben Hans en rij een scenic2 uit 2004.
weet iemand hoe je aan een een metalen klemmetje komt waarin de kunststof afdekplaat van de motor aan de voorzijde ingeklemd zit. Ben bij Stam geweest, die had ze niet, het onderdeelnummer kan ik niet vinden.
Ook de afdekplaat van de accu mist een bevestiging aan de voorzijde rechts, lijkt een soort plug geweest te zijn.
weet iemand onderdeel nummer en een adres mag 2e hands zijn.
even voorstellen, ik ben Hans en rij een scenic2 uit 2004.
weet iemand hoe je aan een een metalen klemmetje komt waarin de kunststof afdekplaat van de motor aan de voorzijde ingeklemd zit. Ben bij Stam geweest, die had ze niet, het onderdeelnummer kan ik niet vinden.
Ook de afdekplaat van de accu mist een bevestiging aan de voorzijde rechts, lijkt een soort plug geweest te zijn.
weet iemand onderdeel nummer en een adres mag 2e hands zijn.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 05 nov 2015 20:20
Re: klemmen afdekplaten
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Bij de grote beurt zijn ze 2 klemmetjes kwijt geraakt. Afdekplaat lag los in de motor ruimte van de week ..
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Laatste bezoek: 13 mei 2025 10:14
Het zijn rot klemmetjes. Als je de motorafdekplaat lostrekt aan de voorkant valt er gelijk eentje (of allebei) naar beneden.
Het kan eventueel zijn dat ze nog onderin de motorruimte op de bodemplaat liggen. Je moet dan even de boutjes verwijderen van de afdekplaat met een dopsleutelsetje en deze er onderuit halen. Misschien komt het klemmetje dan tevoorschijn.
Het kan eventueel zijn dat ze nog onderin de motorruimte op de bodemplaat liggen. Je moet dan even de boutjes verwijderen van de afdekplaat met een dopsleutelsetje en deze er onderuit halen. Misschien komt het klemmetje dan tevoorschijn.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ)
Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 14 mei 2025 11:51
Vrijwel elke dealer heeft deze klemmetjes gewoon liggen. Zowel die voor de motor als voor de accu.
De accu kap zit vast met 2 boutjes achterop, en eentje aan de voorkant waarmee die in de frontbalk vast zit. Deze is meestal weg omdat het erg slecht past. Aan de rechterkant zit de kap alleen geklemd.
De accu kap zit vast met 2 boutjes achterop, en eentje aan de voorkant waarmee die in de frontbalk vast zit. Deze is meestal weg omdat het erg slecht past. Aan de rechterkant zit de kap alleen geklemd.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut