Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Tjonge, internet is erg makkelijk voor luie mensen. Tot mijn verbazing zie ik op marktplaats een advertentie met een wel heel bekende foto: http://link.marktplaats.nl/476304355
Nader bekeken zijn alle foto's van mij / mijn Avantime. En dat is geen automaat zoals de advertentie vermeld (ook duidelijk te zien op de foto's )
En "mijn" auto rijdt nu toch echt in Frankrijk rond, ze wordt al regelmatig op meetings daar gespot.
Kortom, deze adverteerder is oftewel erg lui of hij wil de boel belazeren.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Er staat nog wel bij dat de foto's niet van zijn auto zijn.
Maar wat zegt dat over de staat van zijn eigen Avantime, als je er niet eens foto's van wilt maken......
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
U heb goed gekeken naar de foto’s want het zijn niet de foto’s van mijn auto. Ik heb de foto’s van internet afgehaald omdat het weer niet goed genoeg is om goede foto’s te maken. Overigens is mijn auto nagenoeg identiek aan de auto op de foto vwb zowel binnenzijde als buitenzijde dus ook mijn auto heeft twee-kleurige lederen bekleding. Enige afwijking die zichtbaar is dat mijn auto een automaat heeft. Het staat niet in de advertentie maar de auto staat net een maand op nieuwe Michelin banden.
RichTrip schreef:Er staat nog wel bij dat de foto's niet van zijn auto zijn.
Maar wat zegt dat over de staat van zijn eigen Avantime, als je er niet eens foto's van wilt maken......
Dat is er bij gezet nadat ik dit topic heb gestart. Zal dus wel van iemand zijn die hier meeleest. Tja, een beetje zielig en totaal ongepast inderdaad. Ik ga het overigens niet melden bij marktplaats, de auto op de foto is in februari 2011 ge-exporteerd (kenteken was: 22-XH-FS)
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
G12 schreef:inderdaad lui of zoals de verkoper zegt:
U heb goed gekeken naar de foto’s want het zijn niet de foto’s van mijn auto. Ik heb de foto’s van internet afgehaald omdat het weer niet goed genoeg is om goede foto’s te maken. Overigens is mijn auto nagenoeg identiek aan de auto op de foto vwb zowel binnenzijde als buitenzijde dus ook mijn auto heeft twee-kleurige lederen bekleding. Enige afwijking die zichtbaar is dat mijn auto een automaat heeft. Het staat niet in de advertentie maar de auto staat net een maand op nieuwe Michelin banden.
Lijkt inderdaad dat het een forumlid is die de advertentie heeft geplaatst dus..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik ben samen met een goede monteur bezig met het restaureer van een Renault Avantime. Nieuwe motor erin / maar deze blijft storingen geven in 1 lijn vd cilinders. project duurt nu 2 jaar. tips zijn welkom. erwin
Ratelend geluid :
Bij het starten hoorde ik voor t eerst een soort ratelend geluid in de motor.
Deed me denken aan kleppen-geluid .
Wie denkt dit te herkennen. Ik heb het opgenomen (mp4)
Beste mensen
Hoe krijg ik Gen2 of 2.1 op mijn r- link 2 systeem?
Renault Espace 5 uit 2016
Heb usb onderdeel besteld 280239665R
Eigen systeem staat nu op gen 1.1
2.2.19.300
En is software 3 of hoger met die usb 280239665R genoeg om Apple CarPlay...