nog levende 20/30

Gebruikersavatar

erwin pronk
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 jan 2008 05:22
Actief als: particulier
Locatie: julianadorp

bewondering

Bericht door erwin pronk »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Over bewondering van de r20 gesproken, vorige week was ik bij de Renault dealer om een kachelweerstand van een Clio te bestellen. De chef magazijn wilde daarna wat aan de chef werkplaats vragen maar die was nergens te vinden; die bleek dus buiten kwijlend om mijn R20GTD heen te lopen. Ze vonden het prachtig om zo'n roestvrij exemplaar te zien waar ook nog bijna alles van werkte. Toen ik de achterklep voor ze openmaakte zagen ze wel dat de gasveren het niet meer deden, ik zet de klep altijd open met een houten plank. Ze gingen na het bewonderen naar binnen, zochten even in het data bestand en konden nog zonder problemen 2 nieuwe gasveren voor me bestellen! Kijk, dat is nog eens leuk.
Minder leuk is dat de Renaults, als ze een maal een garage geroken hebben, er weer naartoe willen..... Een dag later rij ik van mijn werk naar huis; breekt de V snaar. Dus wegenwacht gebeld; zou 1 uur duren. Echter binnen 10 minuten stond er een wegenwachter naast me! Hij had de melding van de R20 in zijn scherm gezien en geloofde niet dat die nog bestonden dus kwam gelijk naar mij toe. 5 Min later reed ik weer weg met nieuwe V snaar! Nu maar hopen dat er even niets meer achteraan komt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

R1271
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2006 14:46
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door R1271 »

Wat ook opvalt, na verder bestuderen van de foto's, zijn de driepuntsgordels achterin. Voor zover ik weet is de Renualt 20 nooit standaard met gordels achterin geleverd. Dit lijken vaste, ik heb in mijn R20 3-punts rolgordels, in 1978 als accessoire gekocht. Renault Eindhoven vertelde toen dat ze dat nog niet eerder hadden verkocht. Het waren andere tijden...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ron737
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 nov 2008 16:41

Bericht door Ron737 »

Grappig verhaal van de wegenwacht Erwin, inderdaad worden het bijzondere auto's tegenwoordig dat blijkt maar weer uit de interesse van zelfs de Renault-dealer.

Heb ook wat Renault 20 folders aangeschaft van vroeger tijden en ik bespeur daar ook geen achtergordels in. Ook in de tekst word uitsluitend gesproken over gordels vóór.

Misschien dat ze bij de crashtest toch niet zo snel aan achterpassagiers dachten, en daarom ook vooral de voorkant van de schade lieten zien, waarbij de folder dan spreekt dat de inzittenden volgens de modernste normen zijn beveiligd :roll: Tsja de tijden zijn veranderd......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Bericht door G12 »

de 20 is wel degelijk met gordels achterin als standaard geleverd maar dan alleen op de TX uitvoering, in m'n TX zitten ze dan ook in en uiteraard als rolgordel! helaas missen de eerste TX'en wel de wisser op de achterruit met spoiler maar dit word vergoed met de boordcomputer(zeldzame optie van mijn TX) en de cruise control evenals de hoofdsteunen achter en portiervergrendeling met afstandsbediening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

R1271
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2006 14:46
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door R1271 »

Komt die auto oorspronkelijk uit wel Nederland? De folder uit 1982 noemt wel gordels voorin voor een 20TX maar over achter wordt niets gezegd. Ook de Renault 25 was standaard niet voorzien van gordels achterin. In 1984 heb ze nog ingebouwd in een 25GTS.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Bericht door G12 »

He die folder heb ik ook en ook die van '83
de TX is idd van oorsprong een franse en van 1982 en voorzien van plip wat wel in de nl folder van 1983 staat.
In het onderdelenboek pr 1079 staan de gordels niet als optie(vierkant blokje) maar als gewoon te bestellen nummer.
De boorcomputer staat overigens in geen enkel ond. boek, wel heb ik hier een dik frans boek bij.
enkele oud renault monteurs en 20 kenners hadden zo'n ding nog nooit gezien in een r20.

Ik heb eindelijk voor normaal geld een gereviseerd stuurhuis voor de r20 gekocht. Strakt nog "even" de TRX velgen opknappen dan dan stuurt ie weer lekker en ziet hij er weer netter uit hoop ik.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

R1271
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2006 14:46
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door R1271 »

Kijk, uit Frankrijk. Daar zag je ze wel vaker met rolgordels achterin, kan daar best standaard geweest zijn. De uitvoeringen waren daar toch iets anders. In Frankrijk was ook een r20 Turbo Diesel leverbaar. Die motor werd hier alleen in de r30 geleverd, hier had je in de r20 alleen de "atmospherique".

De folder uit 1982 was zomaar een gokje. De meeste folders van de r20 heb ik wel.

Van die TRX velgen bestaat inmiddels een mooi voorbeeld, succes ermee. Bij het zoeken naar de folder van de r20 kwam ik overigens ook nog een Michelin infoblad tegen van de TRX band. Zal ik wel eens scannen.

Kan je eens een foto maken van die boordcomputer, heb ik ook nog nooit gezien in een r20.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ron737
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 nov 2008 16:41

Bericht door Ron737 »

Succes met het opknappen Gerrit, ik ga er van uit dat je mijn stappenplan hebt bekeken. Het rijdt absoluut veel lekkerder met nette velgen, zeker als ze zoals bij mij nog slechts in 1 kleur waren.

TRX info is ook altijd leuk om na te lezen R1271. Is die Beige 20TL van jou die met kenteken YA in de lijst staat soms, en is dat dezelfde die op transport op een aanhanger staat met een Mercedes ervoor? Ik mis van sommige nog wel een paar foto's hier. Ik ben er wel benieuwd naar.

Bij mijn 20/30 plaatjes -map heb ik een foto gevonden waarvan ik denk dat het de boordcomputer zou kunnen zijn. Ik ga er van uit dat het niet alleen een klokje met rekenmachine is tenminste :lol:

En G12 heb je je eigen stuurhuis weer terug of is het een soort ruilsysteem met dat stuurhuis? Je had me er over verteld in Ommen.

Is deze foto ook de boordcomputer zoals jij die hebt ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Bericht door G12 »

Yep, dat is em, de boordcomputer(eigenlijk wel een groot woord voor dat ding).

Ik heb m'n eigen(reserve) stuurhuis laten reviseren voor een redelijke prijs en niet voor 550,- (zoals enkele revisie bedrijven me afhandig wilden maken). Getest(druk en funtie test) en met garantie.
Straks omwisselen en dan laat ik het andere stuurhuis ook reviseren.
Super stappenplan overigens, zal wel een winterklus gaan worden.
Trx info is idd leuk!
Je hebt voor de 20/30 meerdere soorten TRX velgen gehad : een smalle 390mm een 354mm en brede 390mm
Ik neem aan dat jij(ron737) de brede 390 eronder hebt?

gr, g12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erwin pronk
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 jan 2008 05:22
Actief als: particulier
Locatie: julianadorp

Bericht door erwin pronk »

Ook mijn R20GTD '83 heeft achter driepunts gordels maar die komt dan ook uit frankrijk. Bij mij lopen de gordels echter niet omhoog langs het achetrraam maar over de bankleuning de kofferbak in. Heb er eigenlijk nooit goed naar gekeken maar lijkt wel standaard, zal eerdaags eens een blik achterin werpen. Kan het nu tenminste doen zonder dat de klep naar beneden kan vallen!!!

In de R25TurboD uit '96 waarin ik met veel plezier jaren heb gereden zaten wel standaard 2 gordels achter in, ik weet dit zeker omdat ik er later voor een kinderstoeltje nog een derde tussen heb gezet. En uiteraard hadden de 25's een redelijke boordcomputer. De boordcomputer van de 20 op de foto lijkt mij meer een startblokkering?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

R1271
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2006 14:46
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door R1271 »

Deze 20TL uit 1978 is van mij. Een Mercedes 300TE uit 1991 ervoor, de Renault 20TL is beige 170 maar heeft geen kenteken met YA. Meer plaatjes op http://r1271.110mb.com

Die boordcomputer lijkt inderdaad op een startblokkering. Ik dacht dat oa. de Talbot Tagora en de Citroen CX zo'n soort blokkering hadden. Ik heb dit nog niet eerder gezien in een r20, leuk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erwin pronk
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 jan 2008 05:22
Actief als: particulier
Locatie: julianadorp

Bericht door erwin pronk »

Ben toch maar even naar m'n auto gelopen en kwam er achter dat bij mij de gordels ook tot halverwege het achterraampje omhoog lopen en dan door een gedraaide beugel naar sleuven lopen naast de hoedenplank. Op de rolautomaat kan ik zo niets vinden maar op de gordel staat wel Renault. Ook in het nederlandse en het franse instructieboekje komen de gordels voor en worden ze besproken. Heb ook een franstalige folder waarin een mooie foto van een lederen interrieur met achtergordels. Zodra ik tijd heb maak ik wat foto's en copy'en.

De boordcomputer kom ik echt nergens tegen, wel maakt de Vraagbaak melding van een turbodruk meter op die plaats.

Tot slot; in het instructieboekje word ook gesproken over een infrarood afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling. Die ben ik ook nog nooit tegen gekomen in een R20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

R1271
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2006 14:46
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door R1271 »

Voor de liefhebbers hier het eerder genoemde infoblad van Michelin over de TRX band. Jaartal onbekend, zal ergens begin jaren 80 zijn.

Voor de pdf: http://r1271.110mb.com/docs/general_pdf ... TRX_01.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mark en ivonne
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2005 20:00
Actief als: particulier
Locatie: noord scharwoude

Bericht door mark en ivonne »

de michelin trx is in 1975 voor het eerst op de markt gebracht
mischien dat de kenners aan de hand van de tekening in de folder kunnen achterhalen uit welk jaar de folder minimaal zou kunnen zijn
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

R1271
Lid
Lid
Posts in topic: 21
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mar 2006 14:46
Actief als: particulier
Contacteer:

Bericht door R1271 »

Goed op de hoogte, 1975. Ik weet niet of dit de eerste folder is. Ik denk toch dat ik 'm ergens begin 80'er jaren heb meegepakt bij een bandenbedrijf, en daar ligt niet altijd het nieuwste.
Op Michelin Passion staat deze folder ook met de opmerking dat ze in 1975 zijn uitgevonden. Het voertuig op de tekening doet een beetje denken aan de Peugeot 604.

http://www.michelin-passion.com/passion ... 43&lang=EN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Bericht door G12 »

die boordcomputer is geen startblokkering hoor maar een tripmaster met verbruiks meting enz.
en idd heeft m'n TX ook een infrarood bediening of wel een plip.

Het lijkt wel een Talbot Tagora op die folder van de TRX band.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ron737
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 nov 2008 16:41

Bericht door Ron737 »

Leuke TRX info inderdaad, zag dat je toch nog een paar keer naar "next" kan klikken waarna je nog meer maten info ook krijgt.Dat had ik eerder niet gedaan. Goed schema is dat R1271 !

Voor G12: Ik heb op dit moment de 190/65 er op en achter ben ik omdat ik daar een leuke set van 2 van kon krijgen de 200's op zitten die ook goed passen.

Over het plaatje van de vermeende 604 dan wel Tagora moet ik zeggen dat ik het meer een fantasie plaatje vind. De buitenspiegel is zoals die getekend is verkeerd om getekend en het lijkt of je van vooraf toch in het spiegelglas kijkt :roll: Ik stel me dan ook niet meteen een serieus model bij voor,maar iedereen mag er een idee over hebben natuurlijk :D Het gaat tenslotte om de band en die ziet er robuust uit met het getekende profiel in elk geval :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

XBXG
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 692
Lid geworden op: 21 jan 2006 23:43
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Bericht door XBXG »

Vanavond deze mooie Renault 20 TS uit 1980 gespot (ik had 'm vorig jaar ook al eens gepost).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Peugeot 206 - 2008
Citroën Ami 8 - 1970

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Re: nog levende 20/30

Bericht door G12 »

zo de eerste 2000km met de tx zitten erop! en netjes verbruik tussen 1:9,3 en 1:10,2 op lpg.
En om nog even terug te komen op de boordcomputer, er zit ook een buitentemperatuur meet sensor in de voorbumper. Weten jullie overigens of er een alarm ding op zit als je de lampen aan laat staan?
Verder moet ik nog lampjes van dashboard vervangen en de toerenteller geeft te veel aan.
De velgen moeten ook nog afgemaakt worden, kortom nog genoeg te klussen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

doubleyou
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2010 13:39
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door doubleyou »

Wie kent de eigenaar van de R20 TX in Blue Ardoise met kenteken GX-21-YF? Leuk dat deze auto nog leeft!

Mijn ouders hebben deze auto in hun bezit gehad tussen van 1984 (gekocht bij Stokman Alkmaar met iets van 40.000 km op de klok, de LPG installatie zat er toen al in) tot september 1988. De auto is toen ingeruild,vanwege de vele mankementen :), bij Bleeker Heiloo. Ik weet dat 1 van zijn zoons de auto toen heeft overgenomen en opgeknapt. Ik heb nog 2 oude foto's gevonden met de caravan erachter. Mijn vader heeft de aankoopnota waarschijnlijk nog.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

XBXG
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 692
Lid geworden op: 21 jan 2006 23:43
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Re: nog levende 20/30

Bericht door XBXG »

Gezien het feit dat de APK-vervaldatumgegevens niet bekend zijn bij de RDW, kun je ervan uitgaan dat de 20 reeds is gedemonteerd.
Peugeot 206 - 2008
Citroën Ami 8 - 1970

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

doubleyou
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2010 13:39
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door doubleyou »

Dat zou jammer zijn! De lijst uit dit topic is dus niet actueel, begrijp ik hieruit. Waarom is ie dan wel op te vragen via de RDW?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

XBXG
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 692
Lid geworden op: 21 jan 2006 23:43
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Re: nog levende 20/30

Bericht door XBXG »

Een auto die je privé demonteert blijft vaak gewoon in het RDW-bestand staan. De indicatie dat de APK-vervaldatum onbekend is, geeft vaak al aan dat de auto gesloopt is. Zo zijn er heel veel kentekens te vinden die nog wel zijn op te vragen bij de RDW, maar die helaas niet meer bestaan.
Peugeot 206 - 2008
Citroën Ami 8 - 1970

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

XBXG
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 692
Lid geworden op: 21 jan 2006 23:43
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Re: nog levende 20/30

Bericht door XBXG »

Vanmiddag in Zandvoort deze prachtige 30 TX gespot:

Afbeelding

Afbeelding
Peugeot 206 - 2008
Citroën Ami 8 - 1970

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 14
Berichten: 3028
Lid geworden op: 27 sep 2004 15:34
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: nog levende 20/30

Bericht door renault15.17 »

Schitterend. Alleen jammer dat de achterruitwisser vervangen is door afdekdopjes.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
R21 TSE (1992),
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ancienne
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 dec 2007 19:25

Re: nog levende 20/30

Bericht door ancienne »

Daar moet ie nog wat aan doen een keer....
Andere klep(heb ik)of een wisserset +sproeier scoren..

Ancienne

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

spekkie
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 nov 2006 07:30
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door spekkie »

Een nog niet bekende Renault 20TS van 1983.
Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Darkhorse
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2011 09:20
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door Darkhorse »

Gistermiddag op de A44 zien rijden:

Kenteken JZ-98-PG

Voertuigsoort Personenauto
Merk Renault
Handelsbenaming 20TS
Brandstof Lpg
Vervaldatum APK 27-05-2011
Datum aanvang tenaamstelling 13-03-2009 (2,1 jaar)
BPM Niet geregistreerd

Fantastisch, wat 'n nostalgie! Tussen januari 1978 en november 1984 had mijn vader twee R20's (24-UF-93 en FL-63-SN).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

spekkie
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 nov 2006 07:30
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door spekkie »

Vandaag een nog niet bekende/genoemde 30 Turbo Diesel waargenomen: 23-RG-KZ ,kleur bruin.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ohjajoh123
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 sep 2011 20:50
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door ohjajoh123 »

die turbo diesel heb ik vandaag gekocht
Renault 30 GLD, Panhard 24 bt, Toyota HJ60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Re: nog levende 20/30

Bericht door G12 »

ohjajoh123 schreef:die turbo diesel heb ik vandaag gekocht
:thumb:
en dan zijn we natuurlijk nieuwsgierig naar de foto's :?:

van de week de 06-HXP-2 in levende lijve gezien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ron737
Lid
Lid
Posts in topic: 17
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 nov 2008 16:41

Re: nog levende 20/30

Bericht door Ron737 »

Van Harte met de 30 Diesel.
Ik wilde er al een foto van opslaan voor eigen album,maar ik kreeg de kans bijna niet zo snel was die 30 verdwenen. :roll:

Natuurlijk is een foto van de 30 Diesel hier ook wel leuk.

Daar waar de 30 V6 benzine versies wat langen blijven staan op Marktplaats, is het met de diesels toch snel gedaan.

Het wegenbelastingvrij rijden zal toch wel aantrekkingskracht hebben, hoewel die 30 toch het echte V6 geluid moet missen natuurlijk. :D :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jos
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 136
Lid geworden op: 16 okt 2005 11:03
Actief als: particulier
Locatie: Haalderen

Re: nog levende 20/30

Bericht door Jos »

Toevallig kwam ik op http://personenauto.voertuig-zoeker.nl/renault/ terecht en heb de R 30's die er op stonden gecontroleerd. Nog niet de 20's.
Mogelijk heb ik wat over het hoofd gezien maar volgens mij staan de volgende niet op de lijst, noch zijn ze later toegevoegd:
DY-98-YL TS 3-7-1979 Groen (staat al lang stil: APK vanaf 2000 verlopen)
10-KVS-7 TX grijs van 1981

Jos
Rariteitenkabinet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

XBXG
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 692
Lid geworden op: 21 jan 2006 23:43
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Re: nog levende 20/30

Bericht door XBXG »

Ik zie tot mijn grote schrik dat de geïmporteerde 20 bij mij om de hoek gedemonteerd is. :cry2:

Het gaat om de lichtgroene 07-GFL-6, te zien op de vorige pagina...
Peugeot 206 - 2008
Citroën Ami 8 - 1970

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

liza92
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2012 00:41
Actief als: particulier

Re: nog levende 20/30

Bericht door liza92 »

Ik heb nog een prachtige Renault 20 TS uit 1982 in mijn bezit!
In 2008 uit Zuid-Frankrijk geimporteerd en klokgaaf.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

G12
lid
lid
Posts in topic: 13
Berichten: 221
Lid geworden op: 02 mar 2009 20:22
Actief als: particulier
Locatie: overijssel

Re: nog levende 20/30

Bericht door G12 »

liza92 schreef:Ik heb nog een prachtige Renault 20 TS uit 1982 in mijn bezit!
In 2008 uit Zuid-Frankrijk geimporteerd en klokgaaf.
Die ziet er erg mooi uit!! mijn complimenten :clap:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in