Ja soms duurt het even voor je een bevredigend antwoord krijgt, en soms ook helemaal niet.
Ik weet niet welke vragen je hebt gesteld maar soms worden steeds de zelfde vragen gesteld en hebben de overige forumleden zoiets van 'ja dag die vraag hebben we al zo vaak gehad' en kan je met wat speurwerk via de zoek optie je antwoord zelf vinden.
Ondanks het feit dat de lezers je stem niet kunnen horen, kun je onbewust een bepaalde toon meegeven in je vraag of bericht die verkeerd begrepen wordt en dan worden eventuele antwoorden wat negatiever opgetekend, en dat gaat dan vaak van kwaad tot erger tot dat een moderator ingrijpt.
Het op dit moment niet hebben van een Espace betekend niet dat iemand er niets van kan weten.
Zelf rij ik nu in een Vito, maar onze vorige auto was een Espace en ik kan je vertellen die kan ik redelijk dromen, deed bijna alles zelf aan de wagen en ik zal het lijstje met werkzaamheden hier niet bij zetten want dat is echt lang, een ook duur geweest. Dit was na het ontdekken van het volgende probleem aan de wagen ook de reden hem weg te doen.
Ook zit ik op diverse andere autofora omdat ik enige tijd aan het rondkijken ben geweest naar wat onze volgende auto ging worden, door via fora je in te lezen krijg je een aardig beeld van mogelijke aandachtspunten bij je zoektocht.
Ik begrijp je frustratie wanneer je een probleem hebt en dat snel wil oplossen en hier niet het gewenste antwoord krijgt.
Toch gaat het op dit forum, naar mijn mening, in vergelijking met andere fora redelijk tot bijzonder snel.
Ook moet je een beetje rekening houden met het tijdstip van vragen, overdag werken de meeste mensen en zal je niet snel een antwoord krijgen terwijl aan het begin van de avond iedereen actiever op het forum zal zijn.
Zoals al aangegeven door anderen gaat het hier om het delen van kennis door prive personen die soms toevallig bij een garage of zelfs dealer werken en daar met elkaar van profiteren om een auto te kunnen blijven rijden die ongeacht het merk of type verdomd veel geld kost en toch een beetje ons troetelkindje is.
Als je iets vraagt kun je antwoord krijgen maar het staat iedereen vrij om wel of niet te reageren.
Toch succes en plezier op dit forum.