Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wie weet welke hardware en software ik nodig heb om settings in te kunnen stellen in mijn Laguna Coupe ? Hij is van 2009, ik overweeg een 2013 te kopen hierna. Maar ik zie zoveel verschillende discussies en opties, wat is nu precies goed ???...
Goedendag,
Mijn schoonmoeder heeft een Renault Scenic 2 die nu ineens vaak met een dode accu staat, lampen gaan het spontaan doen, en als ik de auto start (hulpkabels) komen de gekste meldingen op het display, parkeerrem controleren, emissie...
hallo, mijn clio 2022 heeft een melding 'sos controleren' . ik heb de auto laten uitlezen bij renault, geeft fout bij rekeneenheid DTCAE049, DTCAE138F aansluiting telematica eenheid usb en DTCAE0196 interne accustoring.
verder onderzoek bij de...
Mijn Zoe geeft de bekende foutmelding 'storing elektrisch systeem'. Na het uitlezen van de auto kreeg ik foutcode DTC0463F1 - drinkwaterpomp vervangen. Ik neem aan dat hier koelwater bedoeld wordt en mijn obd2-lezer een vertaalfout bevat. De pomp is...