Een Fuego in Emmen

Algemene zaken voor de Fuego
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Meerten
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 390
Lid geworden op: 27 nov 2010 23:23
Actief als: particulier

Een Fuego in Emmen

Bericht door Meerten »

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat mijn blauwe GTS toch niet verkocht wordt aan iemand uit Drachten, die een paar weken geleden interesse heeft getoond. Daarom maak ik inmiddels plannen om van deze Fuego een speelgoedauto te maken en 'm op mijn manier cosmetisch op te knappen. Updates volgen.

Intussen ben ik op Autotrack deze Fuego tegengekomen:

http://www.autotrack.nl/tweedehands/ren ... 5480/fotos

Komt hij iemand bekend voor? Is het misschien de Fuego die lang te koop heeft gestaan bij de Bandenbeurs.
Misschien ruil ik 'm wel voor de Mazda? Eerst maar even goed bekijken en uittesten, voordat het weer een
teleurstelling blijkt te zijn.

Groet, Meerten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Re: Een Fuego in Emmen

Bericht door Rossy »

Als ik heel eerlijk moet zijn zou ik deze auto niet willen kopen.
Nu ben ik wel redelijk kritisch als ik een auto wil gaan kopen maar deze auto ziet mij er toch echt te vermoeid uit.
Redelijk wat roestplekken, een neus die niet helemaal fris in elkaar steekt, een redelijk vermoeid interieur.
Persoonlijk zou ik zeggen, ruim een paar auto's op, blijf een tijdje met de Mazda rijden, spaar een leuk bedrag bij elkaar en ga over een tijdje weer eens op zoek naar een fatsoenlijke Fuego.
Of zorg eerst voor budget om een wat vermoeide Fuego goed op te kunnen knappen.

Ik weet het, het lijkt makkelijk praten maar ik heb wel een beetje in hetzelfde schuitje gezeten.
Veelal auto's gereden die me van APK naar APK brachten en als ze het wat langer volhielden moest er nog steeds met enige regelmaat een maandloon aan versleuteld worden.
Ik heb in de 16 jaar dat ik mijn rijbewijs heb iets van 30 auto's gehad.
Uiteindelijk heb ik een wat betrouwbaardere auto gevonden voor dagelijks gebruik waardoor ik nu wat budget bij elkaar aan het harken ben om mijn 5 goed op te kunnen knappen.
Dat is gelukkig een auto die nog goed te redden is maar hij heeft wel aandacht nodig.

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Meerten
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 390
Lid geworden op: 27 nov 2010 23:23
Actief als: particulier

Een Fuego in Emmen

Bericht door Meerten »

Bedankt, Antonio, voor het advies. Ik deel jouw mening helemaal, hoor. Al genoeg teleurstellingen meegemaakt. Liever sparen voor een Fuego die echt goed is.

Ik heb vanaf dinsdag twee Sierra's, de Fuego en de Mazda, dus kan ik sowieso kijken of er uberhaupt interesse is voor de 626. Ik zie deze jaargang (1989) nergens te koop staan. Dat kan betekenen dat niemand het type wil verkopen of dat er geen vraag naar is. Toevallig rijden er bij mij in de buurt vier rond.

Groet, Meerten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht