Dit omschrijft wel een beetje mijn probleem. Dit heb ik gevonden op: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=141725
Mijn auto is net als die een Espace uit 1999 Benzine. Mijne is een 2.2 16v
Er worden een oplossing gegeven voor het probleem door de benzineleiding van de rail los te trekken, maar ik heb geen idee waar ik deze rail kan vinden om uit te proberen. Ten tweede word dat topic afgesloten zonder dat het probleem echt opgelost is.
Mij probleem is dat ik de auto niet even 1, 2, 3 naar een garage kan brengen zo net tijdens de feestdagen en ik toch dagelijks naar mijn werk moet. Mijn tank is nu nog half vol en ik kom waarschijnlijk nog wel een weekje verder, maar ik moet toch een keer gaan tanken. Ik weet nu al als ik bij de pomp wil wegrijden hij het niet aanslaat. Het gaat mij dus even meer om een tijdelijke oplossing. Ja ik weet het de bus kan ook een tijdelijke oplossing zijn, maar ik zoek de oplossing voor de auto

Gisteren overkwam het me weer. Na even iemand weg te hebben gebracht wilde ik weer in de auto stappen en de motor wilde niet meer aanslaan. Met starten laat ik de startmotor soms wel 10, 15 seconden even door draaien in de hoop dat hij toch aanslaat. Opeens na de 10e keer of zo sloeg de motor toch opeens aan.
Voor de deur aangekomen probeerde ik of het nogmaals en mijn vermoeden was juist; hij ging niet aan. Toen heb ik het maar 1 keer geprobeerd omdat ik toch niet meer weg hoefde. Dus heb ik het maar zo gelaten.
Wie o wie kan me helpen?