Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
meer foto's in de map bumperstrip onder de 15/17
de strip is gemaakt van alluminium strip 40x3 is met kunstofhamer en een bankschroef voor bijna iedereen goed te vervormen daarna polijsten wat je zelf kunt doen of laten doen wat meestal mooier is omdat de echte polijsters de betere spullen en de benodigde ervaring en vakmanschap hebben
ik heb het zelf gedaan deze zondagmiddag om er sneller foto's van te kunnen plaatsen
let op dave de radius van het eerste type is iets anders als bij een type 2 bij mijn auto's wel ik heb de strip gevormd naar mijn type1 en als ik hem op de type2 leg wijkt de radius een paar mm mischien valt het niet op maar met de orginele er nog onder zie je het wel
mark even een tip als je aluminium polijst moet je ,t daarna lakken.
ivm oxidatie je kan ,t beste een twee componenten blanke lak gebruiken dan blijft je bumperstrip mooi.
kan ,t weten is m,n werk polijsten en restaureren van chroomwerk.
met staal weet ik dat het heel mooi word met poedercoaten ik weet niet of aluminium wel kan maar het maken van de strip ging vrij simpel ga het ook met rvs proberen zal ook wel lukken
ik ga hem wel een keer maken van rvs maar daar moet je eigenlijk een profielwals voor hebben ik heb die niet dus word het handwerk zal zwaar worden maar gaat lukken
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut