Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
vrijdag pas 4 ieuwe gloeibougie gestoken maandag nieuwe accu
nu is het zo dat ik toch keer of 3 moet voor verwarmen eer de moter wil aanslaan en dan lukt het soms nog ni te goed
zou er eventueel water in de mazoutfilter kunnen zitten of zo?? of wat kan de oorzaak zijn, is pas begonnen bij de extreme koude dagen
men zij wel dat er 1 gloeibougie bij was waar enorm veel vuil aan hing,
Je kunt het brandstoffitler aftappen en controleren op vocht, maar dat is denk ik niet het probleem. Heb je storingen in de computer uitgelezen? Hoe is de staat van onderhoud?
hey
nog niet laten uitlezen, heeft nu 145000 km en is steeds prima onderhouden, op tijd zen smering enz
al moet hij nu zijn groot onderhoud krijgen, want zit er 200 km boven, maar kon maar ten vroegste 15 februari gaan
Heb deze week wel al een aantal keren gehad dat het vocht in het dieselfilter verstopt was bedenk ik me net. Wellicht kan je het filter element laten vernieuwen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste forumleden,
Wie weet de oplossing?
Trafic start pas na 12 seconden achtereen starten.
De brandstof leiding van de tank naar het filter is al vernieuwd.
Bij koud weer start hij beter. ongeveer 8 seconden starten.
Trafic t29 l2/h2 2.0 dci 66kw...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?