Naaistreek van Autoweek :evil:
-
Topic author - Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Berichten: 3033
- Lid geworden op: 27 sep 2004
- Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
- Actief als: particulier
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Naaistreek van Autoweek :evil:
Hieronder heb ik een stukje uit een rij-impressie van de nieuwe Laguna 2.0 GT van de site van Autoweek gekopieerd. En wat schetst mijn verbazing, er wordt kritiek geuit op de afdekplaat van de audio-installatie!!!! Maar die is met de facelift komen te vervallen!!!! Dit gaat mij echt te ver. Dit zijn grove leugens Autoweek! Lekker hoor, Renault moet na de kwaliteitsproblemen die kort na de introductie van de Laguna II naar boven kwamen nu echt alle zeilen bijzetten om weer een beetje imago te herstellen en dan schrijft zo’n (helaas toch erg veel gelezen) #@$blad zoiets.
De tekst:
“De Laguna 2.0 Turbo verbergt z’n sportieve karakter heel goed. De krachtbron draait rustig rond. Ook als hij in de toeren klimt, laat de krachtbron geen spectaculaire geluiden horen. De prestaties mogen er echter zijn.
Licht en iel
De Renault zet die in grote stilte neer, wat natuurlijk ’t comfort ten goede komt. In de Fransman voelt alles enigszins licht en iel aan. Da’s allemaal niet zo alarmerend, maar het doet toch afbreuk aan de kwaliteitsindruk van de Renault. Dat doet de afdekplaat van de audio-installatie in de middenconsole ook. Duw op de onderzijde van de plaat en hij kantelt naar boven. Tot zo ver niets aan de hand. Sluiten heeft meer voeten in de aarde. Het is de bedoeling dat je de plaat als het ware uit het dashboard trekt en vervolgens naar beneden duwt. Je moet echter redelijk wat weerstand overwinnen om de plaat weer te sluiten. Daarbij buigt en kraakt de kunststof vervaarlijk. Renault heeft het uiterlijk van de Laguna bijzonder smaakvol vormgegeven, de elegante lijnen geven het ontwerp rust. Die rust kenmerkt ook het interieur, vooral als de klep de audio-installatie afdekt. Onder dat luikje zitten de bedieningsknoppen van de automatische airco.“
De tekst:
“De Laguna 2.0 Turbo verbergt z’n sportieve karakter heel goed. De krachtbron draait rustig rond. Ook als hij in de toeren klimt, laat de krachtbron geen spectaculaire geluiden horen. De prestaties mogen er echter zijn.
Licht en iel
De Renault zet die in grote stilte neer, wat natuurlijk ’t comfort ten goede komt. In de Fransman voelt alles enigszins licht en iel aan. Da’s allemaal niet zo alarmerend, maar het doet toch afbreuk aan de kwaliteitsindruk van de Renault. Dat doet de afdekplaat van de audio-installatie in de middenconsole ook. Duw op de onderzijde van de plaat en hij kantelt naar boven. Tot zo ver niets aan de hand. Sluiten heeft meer voeten in de aarde. Het is de bedoeling dat je de plaat als het ware uit het dashboard trekt en vervolgens naar beneden duwt. Je moet echter redelijk wat weerstand overwinnen om de plaat weer te sluiten. Daarbij buigt en kraakt de kunststof vervaarlijk. Renault heeft het uiterlijk van de Laguna bijzonder smaakvol vormgegeven, de elegante lijnen geven het ontwerp rust. Die rust kenmerkt ook het interieur, vooral als de klep de audio-installatie afdekt. Onder dat luikje zitten de bedieningsknoppen van de automatische airco.“
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 781
- Lid geworden op: 11 sep 2005
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
- Locatie: noord scharwoude
he dave
dat weet je toch bij autoweek als het geen bmw,mercedes,vw,audi of ford is is het bijna nooit goed
dat weet je toch bij autoweek als het geen bmw,mercedes,vw,audi of ford is is het bijna nooit goed
r19 cabrio 16v 1993 laguna 1.6 16v rte 1999 g3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 12 dec 2005
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
- Locatie: Zuid-Holland
Autoweek is anti-renault en pro-opel
Renault Scénic 1.6 16V Authentique Comfort 2005.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Berichten: 1228
- Lid geworden op: 27 nov 2004
- Laatste bezoek: 19 jan 2016 17:41
- Actief als: particulier
- Locatie: Edam
weet je wat ik doe ik boycot autoweek is toch een rot site.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 2
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 12 dec 2005
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
- Locatie: Zuid-Holland
Dat is een wijze opmerking wlaguna 

Renault Scénic 1.6 16V Authentique Comfort 2005.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1028 Weergaves
-
Laatste bericht door Klevant