Achterlicht rechts + remlicht stuk! Renault Megane 2005

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
Renault2005
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 03 mar 2012 14:42
Actief als: particulier

Achterlicht rechts + remlicht stuk! Renault Megane 2005

Bericht door Renault2005 »

Wij hebben 2 nieuwe achterlichten van het bouwjaar 2008 liggen en die wilde mijn partner vanmiddag aansluiten op de auto (Renault Megane uit 2005), echter begon hij met eentje en dat was rechts achter alles zat aangesloten en zat er goed op tot ie het ging testen de kabels die aan de nieuwste achterlichten zaten (niet de orgineelste zijn kabels van het oude model en niet die bij deze nwe achterlichten horen van bj 2008) raakten langs mekaar waardoor meerdere lampen tegelijk gingen branden, dus mijn partner begon er al genoeg van te krijgen en zette de andere lamp er weer op (die erop zat) maar nu doet daarvan dus het achterlicht en rem niet, naar de zekering had ie gekeken meteen maar daar kon ie niets aan zien dus wat zou het nu kunnen zijn?!?

Verder de vraag mocht er hier iemand zijn die wel van de nieuwe achterlichten (uit 2008) heeft liggen of over heeft en het kwijt wilt laat het ons dan aub ook weten met prijs wat je ervoor wilt hebben?!?

We worden er een beetje moedeloos van elke keer als we weer iets willen werkt het weer niet mee of gaat stuk :oops:

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop op goeie reacties die ons kunnen helpen?!
Laatst gewijzigd door Admin op 03 mar 2012 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast met: Renault Megane 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen