Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij hebben 2 nieuwe achterlichten van het bouwjaar 2008 liggen en die wilde mijn partner vanmiddag aansluiten op de auto (Renault Megane uit 2005), echter begon hij met eentje en dat was rechts achter alles zat aangesloten en zat er goed op tot ie het ging testen de kabels die aan de nieuwste achterlichten zaten (niet de orgineelste zijn kabels van het oude model en niet die bij deze nwe achterlichten horen van bj 2008) raakten langs mekaar waardoor meerdere lampen tegelijk gingen branden, dus mijn partner begon er al genoeg van te krijgen en zette de andere lamp er weer op (die erop zat) maar nu doet daarvan dus het achterlicht en rem niet, naar de zekering had ie gekeken meteen maar daar kon ie niets aan zien dus wat zou het nu kunnen zijn?!?
Verder de vraag mocht er hier iemand zijn die wel van de nieuwe achterlichten (uit 2008) heeft liggen of over heeft en het kwijt wilt laat het ons dan aub ook weten met prijs wat je ervoor wilt hebben?!?
We worden er een beetje moedeloos van elke keer als we weer iets willen werkt het weer niet mee of gaat stuk
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop op goeie reacties die ons kunnen helpen?!
Laatst gewijzigd door Admin op 03 mar 2012 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Titel aangepast met: Renault Megane 2005
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben in het bezit van een Mégane Estate derde generatie van na de facelift, bouwjaar 2015 met 1.5 dCi dieselmotor.
Inmmiddels ruim 320.000 km op de teller, en op een paar heel kleine dingetjes na nooit iets mee gehad.
Grootste...
k heb een Renault Mégane 3 uit 2012 en merkte onlangs dat het rechter achterlicht op mijn kofferdeksel niet meer werkt. Na inspectie bleek dat de metalen contactpunten in de lamphouder door corrosie beschadigd zijn en zijn afgebroken, zowel voor het...
Laatst een megane grandtour station uit 2005 gekocht.
Niks mis met de auto en loot perfect.
Enige wat nu blijkt is dat als ik de ruitensproeier functie voor voorruit wil gebruiken er niks gebeurd en als ik die voor achter gebruik...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb:
Ik heb een Twingo type AH-B-115 van het jaar 2016, waarvan de dagrijverlichting alleen aan de voorkant brandt.
Nu heb ik ergens gelezen, dat de achterlichten, die nu dus niet mee branden, ingeschakeld kunnen worden
via een software update.
Mijn...
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...