Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ervaar sinds kort hetvolgende:
bij koude start lijkt het alsof de motor ietsiepietsie later aanslaat dan voorheen (ttz voor die vreselijk winterkou )
zodra hij aanslaat draait hij mooi rond, alleen duurt het erg lang om op toeren te komen. eens hij de 2000 toeren haalt doet hij het prima. Zodra je enkele minuten hebt gereden, reageert hij prima ook vanonder uit.
Beeld ik me iets in, of heb ik vuile verstuivers of zoiets.
Ik ben geen dieselrijder, maar het klinkt als vervuiling bij de inspuiting.
Nu: Renault Espace IV 2.0 16v Expression Eerder: Renault 21 Nevada • Renault Laguna • Renault Espace III Initiale 2.0 16v • Renault Espace IV Initiale 2.0T Vroeger: Renault 16 TX • Renault Estafette • Renault 4
Lucht op de leiding kan je misschien zelf even nakijken. Als je 's morgens voor je start even naar de leiding kijkt en je ziet dat de brandstof teruggelopen is, kan je dit melden in de garage. Ook als het niet zo is kun je hen die info geven natuurlijk.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn panoramadak werkt prima alleen als hij openstaat gaat hij heel traag dicht en wilt af en toe niet dicht gaan. Het gaat erg moeizaam en moet hem dan helpen door hem mee naar voren te trekken.
Iemand een idee waar dit aan kan...
Ik rij een Renault Mégane Estate 1.3 TCe Intens automaat, en bij stevig optrekken vlak voor het schakelen hoor ik een fluitend of piepend geluid, dat mijns inziens van onder de auto komt. Zou iemand weten wat dit geluid zou kunnen zijn? Mijn vorige...