Herrinneringen

Algemene zaken voor de Fuego
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Fuego GTX 2.0
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2006 22:12
Actief als: particulier
Locatie: Barendrecht

Herrinneringen

Bericht door Fuego GTX 2.0 »

In ca. 1983 heb ik een Renaul Fuego GTX 2.0 gekocht.
In een lokale krant stond een advertentie van een Saab dealer in Gorinchem. Hier stond een 2e hands Fuego te koop. De auto was van een man geweest Uit Alblasserdam die hem na een goed jaar had ingeruild voor een Saab. Nou was de Fuego voor mij al een tijdje een droom auto, dus na het lezen van de advertentie direct op weg gegaan naar Gorinchem om de auto te bekijken. De auto was in perfecte staat, de uitvoering was om van de dromen en de kleur was ook nog eens perfect. Alleen de prijs van ruim 20.000,00 gulden was wel een beetje aan de hoge kant voor mijn budget, maar daar was over te onderhandelen. Voor deze schitterende auto snel een beslissing genomen en de deal gesloten.
Na een kleine week was ik de trotse eigenaar van een Renault Fuego 2.0
Het 1e jaar de auto lekker uitgeprobeerd. In de vakantie naar Zuid Frankrijk met de Fuego. Op de terugweg door Zwitzerland en Duitsland de auto flink op z'n staart getrapt. Op de Duitse autobahn lekker meedoen met de grote jongen. Afstanden van 180 km in 1 uur afleggen.
Een auto om te hebben en een heleboel jongens met een BMW of Alfa Romeo de loef mee af te steken.
In 1985 ben ik in de omgeving van Rotterdam gaan werken en heb ik een auto van de zaak gehad, de Fuego heb ik toen verkocht aan een man uit Vlaardingen die bij Smit op een sleepboot werkte.
Jaren later, het zal half in de jaren 90 geweest zijn, heb ik de Fuego nog een keer in originele kleur zien staan op een bedrijfsterrein in Rotterdam. Eind jaren 90 heb ik hem nog een keer gezien in de omgeving van Rotterdam maar toen was de Fuego geel gespoten.
Nu ben ik nieuwsgierig of de auto nog steeds rijdt.
Het kenteken was indertijd GK-65-ZY.

Groetjes
Fuego GTX 2.0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wlaguna
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 1
Berichten: 1228
Lid geworden op: 27 nov 2004 19:24
Actief als: particulier
Locatie: Edam

Bericht door wlaguna »

ben bang van niet want ,t kenteken is niet meer opvraagbaar bij rdw.
laguna grand tour 2.0 16V techline phase1 2005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in