Laguna II 2002 diverse problemen

Alle overige technische Laguna vragen
Plaats reactie

Topic author
suzanne
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Laatste bezoek: 08 jun 2012 17:44
Actief als: particulier

Laguna II 2002 diverse problemen

Bericht door suzanne »

Model/uitvoering :[/lagunab]grand tour
Bouwjaar :2002
Brandstof :benzine/lpg

hallo,

Ik rijd al een paar jaar in deze auto maar er begint nu van alles mis te gaan (net nu het niet uitkomt..)
Omdat ik graag nog even door wil met deze auto heb ik een paar vragen (zodat ik wellicht een beetje een inschatting kan maken van de kosten, heb zelf overigens geen verstand van autos..)

De starterunit van de xenonlamp is kapot, ben aan het zoeken naar (tweedehands) exemplaar want bij renaultdealer schijnt het 450,- te kosten.. heeft iemand een adresje??

Als ik op de snelweg rijd, springt de versnellingspook (soms) vanuit de 5 naar 4.. Betekent dit dat er hele nieuwe versnellingsbak in moet?? Of kan het iets kleins zijn??

Ik heb het idee als ik over drempels enz. rijd, dat de vering niet meer goed is, auto schudt helemaal heen en weer?
Iemand een idee wat dat kan zijn (en hoe duur het is omdat te repareren??)

De auto schudt als ik rem (bij hoge snelheid). Ik heb het idee dat dat is ontstaan nadat ik remblokken erop had laten zetten voor. Kan dat??

ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen, auto moet deze maand door de keuring, ben erg benieuwd..

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door RichTrip op 06 jun 2012 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast en verplaatst naar juiste forum gedeelte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Recce
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 11 aug 2014 21:10

Re: Laguna II 2002 diverse problemen

Bericht door Recce »

Hallo Susanne,