Sd kaart Tom-Tom

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
keesenjos
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 aug 2010 13:46
Actief als: particulier

Sd kaart Tom-Tom

Bericht door keesenjos »

Als het goed is krijg ik in september mijn nieuwe scenic III model 115 tce, vandaag geprobeerd om de sd kaart uit mijn scenic III model tce 130 over te zetten in een andere scenic.
Op mij sd kaart heb ik zelf bij Tom-Tom gedownloade kaart van West Europa gezet, echter in de showroom scenic deed wel de Benelux kaart het, de Europakaart gaf cod 138.
Nu is mij door de dealer bij aankoop verzekerd dat dit zou werken, omdat een kaart bij Renault €120 kost en bij tom-tom zelf €80 zit ik of eigenlijk de dealer met een probleem.
Weet iemand hier een oplossing voor, op deze vraag bij Tom-Tom nog geen antwoord gekregen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jean-pie
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 287
Lid geworden op: 12 okt 2010 19:42
Actief als: particulier
Locatie: West-Brabant

Re: Sd kaart Tom-Tom

Bericht door jean-pie »

Ik weet niet of dit werkt , ik heb zelf een losse tomtom go en ik heb west en centraal op sd kaartje staan , maar deze werkt niet in een andere tomtom want deze word gekoppeld aan je apparaat , of je moet de kaart kraken voor een andere tomtom maar dan werkt deze alleen met de betreffende gekraakte apparaat , dus ik denk dat dit met de ingebouwde tomtom bij de renault ook zo is , op de sd staat een meta coce die bij de hardware in de auto hoort vermoed ik .
Nu: Renault Clio 0.9 TCE Estate Limited eco2, Renault Twingo Dynamique Luxe 1.2-16v eco2
Ex : Renault Scenic 2.0 16v Expression Sport 2002 , Renault Laguna 1.8 rt Alizee 1995 , Renault Clio 1.2 rt 1996 .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Jirnsum
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2012 18:15
Actief als: particulier

Re: Sd kaart Tom-Tom

Bericht door Jirnsum »

Hoi keesenjos,

ikzelf heb net een Scenic met Carminat ingeruild voor een andere Scenic met Carminat Live. Kaarten die ik voor de eerste auto gekocht had werkten inderdaad niet op de nieuwe (dus precies jouw probleem). Ben met de TomTom klantenservice in de weer geweest om dit op te lossen. Ik moest in ieder geval een nieuw account aanmaken om de nieuwe carminat aan te koppelen, anders was er kans op conflicten. Nadat ik de nieuwe Carminat aan het nieuwe account had gekoppeld heeft de klantenservice mijn kaart update service overgezet, en mijn flisservice abonnement omgezet in een Live services abonnement. Daarna werkte alles zoals het hoort. Gewoon even de situatie voorleggen aan klantenservice dus via http://nl.support.tomtom.com/app/ask

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht