Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Nieuws hoeft niet over Renault alleen te gaan, alles wat interessant is, kan hier geplaatst worden
- Meningen kunnen ver uiteen lopen over sommige (actuele) onderwerpen, speel svp op de bal en niet op de man
- Slechts een linkje plaatsen is niet echt de bedoeling, copy-paste een stuk van de tekst met de bron-link eronder
- Je kan (stukken van) het bericht onder de tags zetten, dan zijn ze alleen voor ingelogde gebruikers leesbaar.
Wow. Net gisteren 17/07/2012 zowel met een New Beetle 'Herbie' gereden, poepchique, maar valt nogal duur uit. Maar reed eergisteren met een Volkswagen up en wow, wat een boordcomputer en laag verbruik. Nadeel: gene diesel.
@Mechanic: Weet je iets van dieseluitvoering en hoe staat het met de volgende generatie zuinige dieselmotoren die ook in de Clio zouden komen? En boordcomputer ook de moeite en ipod-aansluiting eindelijk standaard? Renault is dikwijls marktleider op dit vlak qua elektronica, of toch minstens voor op Opel en een de meeste Japanse merken?
1. Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
2. Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit dus.
3. Als je niet tevreden bent over je vrouw, hoeft zij met jou ook geen vrede te nemen.
De enige diesel in de Clio blijft voorlopig de 1.5 dCi. De nieuwe motoren zijn de TCe90 (een 0.9 driecylinder Turbo) en de TCe115 (nieuwe versie van de 1.2 Turbo)
Fraai karretje zeg, ziet er goed uit, die Estate ook trouwens.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut