Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De volgende advertentie kwam ik tegen, let op het gaat hier dus om een Renault Logan Die worden bij mijn weten alleen in Rusland geleverd. Kanaaltje grijze import zeker
Nou nee, het Dacia front is wat mij betreft net zo geslaagd of zelfs mooier. Maar wat niet te zien is, is dat er bij de Renault variant een kleine achterspoiler in de kofferbakklep is geintegreerd. En dat is wel een verbetering, die kont is niet het mooiste deel van de Logan
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
volgens mij komt de Logan er alleen als Dacia.
Dat is wel zo goed voor het imago van Renault dat toch al achteruit is gegaan door de slechte elektronica
De Dacia Logan is een enorm succes. Vanaf november zal de auto ook in Nederland op de markt komen.
De prijs van € 8.495,- zal veel mensen aanspreken die graag nieuw willen rijden
maar weinig waarde hechten aan het merk-imago.
renault15.17 schreef:De volgende advertentie kwam ik tegen, let op het gaat hier dus om een Renault Logan Die worden bij mijn weten alleen in Rusland geleverd. Kanaaltje grijze import zeker
en dan staat helemaal onderaan het verlossende antwoord.
ik dacht dat ik na flink wat googlen erachter was gekomen dat de Logan hier ook als Renault uitgebracht zou worden, maar op www.renault.nl staat ie niet tussen de modellen (wil je de Logan bestellen, zul je op www.dacia.nl moeten kijken)
dus Renault wil echt het merk Dacia hier lanceren, naast het merk Renault. en wat ook in de autoweek link te lezen valt: niet voor gezichtsverlies, maar als schaalvergroting, zoals VW ook Skoda als budget merk heeft gelanceerd.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit met 3 problemen en vroeg of jullie mij konden helpen:
1. Wij hebben een Dacia Logan gekocht uit geloof 2018 en ik wilde de nav updaten met de software op usb van de dacia (daciaexstras) en toen liep hij vast tijdens het...
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...
Weet iemand welke de manuele toetsen / handelingen zijn om de service reset te doen op een Dacia Logan Stepway bouwjaar 2019, het lukt mij namelijk op geen enkele manier, ik kan geen reset doen en kan ook niet in het olie verversen menu geraken....