Sinds een aantal dagen brandt het airbag verkliklichtje op het dashboard, er is géén reden voor.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn en hoe te verhelpen ??
Overigens weer genoten van mijn "boulevard cruiser", 2 weken Italie met alles open, blijft toch een unieke auto !
Ca. 3000 km comfortabel gereisd en slechts 1 Avantime ontmoet.
Ik zie tips graag tegemoet,
Ruurd
Airbag storing ?
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 sep 2013 22:06
- Actief als: particulier
-
- Lid
- Laatste bezoek: 10 nov 2016 10:00
Re: Airbag storing ?
Hallo Ruurd,
grote kans dat er een slecht contact is in een van de stekkertjes onder de stoel. Die zijn daar berucht om.
Het contact helemaal uit en dan een kwartier of een half uurtje wachten (kunnen de condensatoren zich ontladen).
Vervolgens stekkertje los maken en een paar keer in en uit doen of met contactspray werken. Soms helpt het al om alleen
het stekkertje wat te bewegen, dan weet je ook welke het is.
Succes Jan
grote kans dat er een slecht contact is in een van de stekkertjes onder de stoel. Die zijn daar berucht om.
Het contact helemaal uit en dan een kwartier of een half uurtje wachten (kunnen de condensatoren zich ontladen).
Vervolgens stekkertje los maken en een paar keer in en uit doen of met contactspray werken. Soms helpt het al om alleen
het stekkertje wat te bewegen, dan weet je ook welke het is.
Succes Jan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Laatste bezoek: 01 sep 2013 22:06
Jan,
Bednakt voor de reactie.
Bedoel je de contcatstekkers die tevens aangeven of je de gordel om hebt ? Kan ik daar zo bij of moet de steol eruit, heb ik een keer gedaan om bij de radio te kunnen zoekend naar een aansluiting die ik kan gebruiken voor een i-Pod (niet gevonden overigens).
Ruurd
Bednakt voor de reactie.
Bedoel je de contcatstekkers die tevens aangeven of je de gordel om hebt ? Kan ik daar zo bij of moet de steol eruit, heb ik een keer gedaan om bij de radio te kunnen zoekend naar een aansluiting die ik kan gebruiken voor een i-Pod (niet gevonden overigens).
Ruurd
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 10 nov 2016 10:00
Hallo Ruurd,
ik bedoel niet de stekker in de gesp die aangeeft dat je de gordel wel/niet om hebt. Maar het is de multistekker die
echt onder de stoel zit. Er zijn overigens meer stekkers; o.a. stoelverwarming e.d. Even links en rechts vergelijken dan kom je er wel uit. Deze stekker is wel bereikbaar zonder de stoel te hoeven demonteren, zonodig de stekker zelf van zijn
bevestiging losmaken. Omdat de stoel naar voren en achter moet kunnen is er vrij veel speelruimte.
Bij de Privilege uitvoering zit de radio echt onder de rechtervoor stoel. Zomaar een iPod aansluiten gaat niet. Ik heb dat gedaan d.m.v. een Parrot, het is even werk (de stoel moet er uit en de vloerbedekking deels los) maar dan heb je ook wat: een perfecte muziek voorziening. Succes Jan
ik bedoel niet de stekker in de gesp die aangeeft dat je de gordel wel/niet om hebt. Maar het is de multistekker die
echt onder de stoel zit. Er zijn overigens meer stekkers; o.a. stoelverwarming e.d. Even links en rechts vergelijken dan kom je er wel uit. Deze stekker is wel bereikbaar zonder de stoel te hoeven demonteren, zonodig de stekker zelf van zijn
bevestiging losmaken. Omdat de stoel naar voren en achter moet kunnen is er vrij veel speelruimte.
Bij de Privilege uitvoering zit de radio echt onder de rechtervoor stoel. Zomaar een iPod aansluiten gaat niet. Ik heb dat gedaan d.m.v. een Parrot, het is even werk (de stoel moet er uit en de vloerbedekking deels los) maar dan heb je ook wat: een perfecte muziek voorziening. Succes Jan
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-