Denk dat het bij mij niet de accu is.
De auto heeft meer dan een week zo gestaan.
Toen ik terug kwam lopen (had de honden uitgelaten) langs de auto, hoorde ik een zoemend geluid (althans, een korte brom was het eigenlijk) uit de achterklep komen.
Ben op onderzoek uitgegaan, en de bekleding van de klep verwijdert.
Daar trof ik de bekrachtiger kokendheet aan.
Deze had dus ruim een week lang geprobeerd de klep te sluiten, terwijl die al gesloten was, en had nu bijna een uur nodig om af te koelen bij een temperatuur van 4 graden celsius buiten
Dus maar de stekker losgetrokken van zowel de bekrachtiger als van de regelelectronica, en een uurtje later de motor kunnen verwijderen omdat die toen handwarm was (dus te hanteren).
Ondanks dat deze bekrachtiger een week lang extra stroom had staan trekken, was starten bij deze temperatuur geen enkel probleem. Contactsleutel omdraaien en gelijk starten.
Ben pas later begonnen aan de klus om de motor uit elkaar te halen, het tandheugel gedeelte kreeg ik niet open (wou ik invetten).
Na alles schoongemaakt te hebben waar ik wel bijkon, de motor weer in elkaar gezet (de koolborsteltjes erop zetten leek lastig, maar blijkt heel knap gedaan te zijn, heb er wat foto's van gemaakt) en als test in de bankschroef gezet en er 12volt op gezet.
Liep gelijk weer, dus alles gemonteerd in de klep.
Even later liep die weer vast, en toen kwam ik er dus achter dat deze bekrachtiger alles in spiegelbeeld wilde doen.