Namens een mede Matra-enthousiast en trots Murena, Bagheera, M530 en Avantime bezitter deze uitnodiging.
===============================================================================================
Beste Matra vrienden,
Afgelopen zomer was ik met onze M530 lekker aan het toeren langs de Kroatische kustlijn. Prachtige uitzichten en heerlijke “Matra” bochten. Zoals sommigen van jullie al weten liggen mij roots in voormalig Joegoslavie en hebben wij een huis in de buurt van Opatija (Kroatie). Al enkele jaren probeer ik mijzelf voor te stellen hoe geweldig het zou zijn om hier met een paar echte Matra liefhebbers een rit met onze Matra’s te maken.
Sommige van jullie weten al dat ik hier al mee bezig was, maar nu is het moment aangebroken om maar eens een echte poging te gaan wagen! Graag zou ik jullie “warm” willen krijgen voor een 6-daagse Matra trip in Kroatie. De rit zal er global alsvolgt uit zien:
- Periode: 20-05-2013 t/m 25-05-2013
- Totaal aantal kilometers van de rit is 600 km.
- Overnachting in 3 en 4 sterren hotels.
- Start en einde rit in Opatija ( 1ste en 5de nacht, hotel Kristal ).
- Van Opatija naar het eiland Pag, incl. korte ferry van 15 min. (2de nacht, hotel Pagus, 168km).
- Van Pag, via Benkovac (lunch) naar de kustplaats Zadar (3de nacht, hotel Porto, 130km).
- Van Zadar naar het UNESCO nationaal Park Plitvice meren en watervallen (4de nacht, hotel Grabovac, 144km).
- Van het nationaal park naar Opatija voor de laatste overnachting (weer in hotel Kristal, 156km) .
- Technische ondersteuning tijdens de gehele rit door Carjoy (onderdelen, gereedschap en aanhangwagen).
- Hotels worden via een reisorganisatie geboekt, betaald en de ANVR voorwaarden gelden hiervoor.
- Rallyschild ter herinnering aan de rit.
- Minimaal aantal deelnemers: 20 personen met Matra’s .
Richtprijs:
o € 285,00 p.p. voor 5 overnachtingen op basis van half pension en een 2 persoonskamer
o Toeslag 1 persoonskamer € 68,00 p.p. voor 5 overnachtingen op basis van half pension.
o Prijs is inclusief de toeristen belasting en een lunch in Benkovac.
o NIET inbegrepen drinken, eventuele excursies, tolweg (ter plaatse te betalen: +/- 4 euro) en ferry overtocht (ter plaatste te betalen: +/- 2 euro p.p en 11 euro p.auto).
Ik heb een gedetallieerd programma overzicht met route, plaats en hotel infromatie als attachement bijgevoegd.
Ik ga proberen een international karakter te geven aan deze rit en zal mijn contacten in Frankrijk, Belgie, Oostenrijk en Italie ook aanschrijven. Een van de grootste “obstakels” voor de Nederlandse, Belgische en Franse deelnemers is natuurlijk de rit naar en van Opatija . Dit is in de meeste gevallen ongeveer 1300 kilometer , goed te doen in 1 keer maar uiteraard ook mogelijk om in 2 keer rijden. Laten we moeten in mogelijkheden denken! Knipoog/Wink
Ik heb mijzelf tot 15 november de tijd gegeven om voldoende deelnemers bij elkaar te krijgen. Lukt mij dit niet dan moet ik mij erbij neerleggen dat mijn idee in schoonheid is gestorven…..
Graag verneem ik van je of je interesse hebt en binnenkort zal ik ook een aankondiging doen op de verschillende Matra forums.
Ben benieuwd of het gaat lukken!
Met vriendelijke groet,
Robi Rizvic
info@matra-murena.nl
http://www.matra-murena.nl
MATRA Croatia tour - mei 2013!
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 11 aug 2015 16:22
- Actief als: particulier
- Contacteer:
MATRA Croatia tour - mei 2013!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1983 Matra Murena 3.0 V6
1999 Matra Grand Espace 3.0 V6
2003 Matra Avantime 2.0 turbo Expression
1999 Matra Grand Espace 3.0 V6
2003 Matra Avantime 2.0 turbo Expression
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan