Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
Forumregels
♦
- Postings worden, wanneer ze niet algemeen van toepassing zijn, ééns in de zoveel tijd verplaatst naar het model-specifieke forum gedeelte.
- Plaats gerust uw Banden/Velgen vraag hier, maar vermeld wel voor welke model Renault u deze vraag stelt.
Mijn naam is MadDog en ik rij sinds een paar weken met een nieuwe Renault Laguna Bose Edition.
Prachtige wagen en heel tevreden van. Echter vandaag een put niet gezien ( de prachtige belgische wegen ) en een stuk van de velg beschadigd. Vandaar de vraag ... kan er me iemand zeggen welke velgen er op mijn auto liggen ( is de standaard 17 inch velg ) of waar ik een overzicht kan krijgen van de velgen die je bij Renault kan bestellen. Op de officiële Renault site kom ik er niet ...
Ik zou gewoon naar je garage gaan, die kunnen zo een nieuwe velg voor je bestellen of kijken of de huidige velg nog te reparareren is.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Dag allemaal,
Ben hier nieuw, maar hoop dat iemand wat tips heeft over het volgende :
Vlak voor de vakantie een Scenic III 1.4 TcE gekocht in zeer mooie staat en daar zijn we mee naar Z-Frankrijk gereden. De auto reed prima, ik blij - totdat..
De...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb:
Sinds maart dit jaar heb ik een Twingo (1.0 SCe Expression UIT 2015) (handgeschakeld) en vrij kort na de aanschaf allerlei problemen nu ben ik benieuwd of iemand anders dit ook ervaart en wat de oplossing is/kan zijn. De volgende...