Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Megane 2 1.6 16V van 2003 maakt soms na het starten een ratelend geluid en slaat af als je geen gas geeft.
Hij doet het niet altijd. Wat zou dit kunnen zijn?
Tijdelijk meedraaien van de bendix? Maar hierdoor slaat hij toch niet af?
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Zoek eens op internet naar filmpjes van hoorbare nokkenas verstellers van dit type auto en vergelijk het geluid maar eens.
Komt vaak voor dat deze defect zijn, hierdoor is de motortiming op dat moment niet ideaal kan kan deze afslaan.
Dan is het een nieuwe distributieriem set, nokkenastandwiel, evt waterpomp, en multiriemset.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ratelend geluid :
Bij het starten hoorde ik voor t eerst een soort ratelend geluid in de motor.
Deed me denken aan kleppen-geluid .
Wie denkt dit te herkennen. Ik heb het opgenomen (mp4)
Hallo allemaal, ik zal proberen het kort te houden.
Ik ben in bezit van een erg mooie rode Clio 5 R.S. Line met de 1.0 tce motor met 100pk en 5 versnellingen. De laatste tijd hoor ik bij het wegrijden, en lage toerentallen van de motor, een bonkend...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Kangoo 2006, na 1,5 jaar weet ik pas wat te doen . Waarom dat niet in het instructieboekje staat, niet te googlen is(Engels, Duits, Frans of dat Pools) of niemand dat dan weet weet ik niet? De vraag naar export is mss te groot?
Ik zit daar soms een...
Beste forumleden,
Wie weet de oplossing?
Trafic start pas na 12 seconden achtereen starten.
De brandstof leiding van de tank naar het filter is al vernieuwd.
Bij koud weer start hij beter. ongeveer 8 seconden starten.
Trafic t29 l2/h2 2.0 dci 66kw...
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...